eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis i gwarancja › Serwis i gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis i gwarancja
    Date: 27 Jan 2004 08:21:49 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 10
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1075188109 28928 213.180.130.18 (27 Jan 2004 07:21:49
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jan 2004 07:21:49 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.205.41.70, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; MyIE2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:190033
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam problem , kupiłem nowy akumlator (z gwarancją).Rano po 20 dniach nie
    ruszył, wiec telefon do sklepu i odpowiedz do serwisu (ok przecież to nie jest
    takie trudne). W serwisie prosze zostawić i z zgłośić sie za 3 dni. Na temat
    jakiegoś zastępczego akumlatora nie chcieli wogóle rozmawiać, więc zostałem bez
    samochodu na trzy dni.
    Czy mieli prawo odmówić sprzętu zastępczego?? i co moge zrobić z tą sprawą??

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1