  • 1. Data: 2007-06-11 14:16:28
    Temat: Serwis gwarancyjny
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Jakieś pół roku temu kupiłem na Allegro odtwarzacz mp3. Popsuł się więc
    wysłałem go do serwisu na wskazany przez sprzedawcę adres. Kontaktowałem się
    następnie z serwisem aby potwierdzić przyjęcie sprzętu do naprawy.
    Otrzymałem informację, że nie da rady go naprawić i musi być wysłany do
    producenta za granicę, co wydłuży czas naprawy do 1 miesiąca.
    7 czerwca minął miesiąc. W piątek 8 czerwca i dziś 11 czerwca próbowałem
    skontaktować się z serwisem i z firmą, niestety bezskutecznie. Nie za bardzo
    wiem co mam zrobić w takiej sytuacji? Ma ktoś jakieś pomysły?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2007-06-12 06:18:03
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wojtek porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > skontaktować się z serwisem i z firmą, niestety bezskutecznie. Nie za bardzo
    > wiem co mam zrobić w takiej sytuacji? Ma ktoś jakieś pomysły?

    Probowac zadzwonic jeszcze raz? Pojechac osobiscie (jesli to blisko)
    albo wyslac polecony z zapytaniem?
    Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz. Jesli chodzi o czas naprawy -
    obowiazuje Cie _tylko i wylacznie_ to co jest zapisane w karcie
    gwarancyjnej (jako ze reklamujesz na podstawie gwarancji).
    --
    badzio