eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis › Serwis
  • Data: 2005-01-30 21:12:16
    Temat: Serwis
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Grupowiczow

    Co mozna zrobic w ponizszej sprawie ?

    Zostal oddany laptop do autoryzowanego serwisu z uszkodzonym napedem CD oraz
    uszkodzona obudowa. Po ponad trzech tygodniach zostaly naprawione powyzsze
    uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca. No i wlasnie
    tutaj pojawia sie problem, bo owa matryca posiada ponad 13 :( uszkodzonych
    pikseli, co miesci sie poza norma jej wykonania. Na wysylane maile z prosba
    o wyjasnienie tej "sytuacji" od ponad tygodnia brak odpowiedzi. Jakie kroki
    nalezaloby podjac, aby doprowadzic do skutecznego naprawienia komputera, bez
    ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
    bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?

    Pozdrawiam
    Arqadius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1