  • Data: 2005-01-31 01:21:27
    Temat: Re: Serwis
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
    > wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?

    Zrobic raban w centrali.

    W dziale kontakt masz namiary.
    http://www.fujitsu-siemens.com.pl/

    Najlepiej, wyslij pismo (tytulujac) jednoczesnie do centrali
    (zadzwon wczesniej i zapytaj do kogo masz kierowac) i do serwisu.
    Przedstaw opisowo sytuacje, zazadaj przywrocenia poprzedniej matrycy
    (byla w 100% sprawna?).

    Jesli Cie spuszcza to wyslij ten sam tekst ponownie i zapowiedz
    im randke z UOKiK, Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Przy okazji
    juz odpowiednio wczesniej mozesz sprobowac atakowac tabloidy
    (Fuckt, SuperXpress) i pisma z polki "komputer-gospodynidomu".

    Pozniej to juz niestety pozostaje chyba tylko droga sadowa.

    Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
    u nich zostawiles byla sprawna.

    Sprawdz na Allegro czy ktos z serwisu przypadkowo takiej nie wystawia.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com