  • 1. Data: 2005-01-30 21:12:16
    Temat: Serwis
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam Grupowiczow

    Co mozna zrobic w ponizszej sprawie ?

    Zostal oddany laptop do autoryzowanego serwisu z uszkodzonym napedem CD oraz
    uszkodzona obudowa. Po ponad trzech tygodniach zostaly naprawione powyzsze
    uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca. No i wlasnie
    tutaj pojawia sie problem, bo owa matryca posiada ponad 13 :( uszkodzonych
    pikseli, co miesci sie poza norma jej wykonania. Na wysylane maile z prosba
    o wyjasnienie tej "sytuacji" od ponad tygodnia brak odpowiedzi. Jakie kroki
    nalezaloby podjac, aby doprowadzic do skutecznego naprawienia komputera, bez
    ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
    bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 2. Data: 2005-01-30 21:25:25
    Temat: Re: Serwis
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca.

    Zgodziles sie na to?

    > bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?

    Notebook markowy czy jakis SUPERPROGARAZ ?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-01-30 22:21:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ctjifv$qvc$1@korweta.task.gda.pl>, Arqadius wrote:
> [...]
    > ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
    > bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?

    Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
    stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-01-30 22:48:18
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > Zgodziles sie na to?
    przy odbiorze nie zauwazylem na miejscu tych uszkodzonych pikseli :(,
    zwracalem uwage na fakt naprawienia tego co zglaszalem jako uszkodzone.
    Dopiero w domu dokladniej przeczytalem karte napraw i byl w niej wpis
    dotyczacy wymiany matrycy. Wtedy dopiero sie przygladnalem sie uwaznie i
    zonk :( a serwis mam jakies 100km od siebie :(

    > Notebook markowy czy jakis SUPERPROGARAZ ?
    FujitsuSiemens, czyli chyba markowy :)

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 5. Data: 2005-01-30 22:55:28
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
    > stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.

    co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
    wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 6. Data: 2005-01-30 22:58:07
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > Zgodziles sie na to?

    Nie wyrazalem zgody na taka wymiane, nawet mnie nie poinformowano o tym
    fakcie.

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 7. Data: 2005-01-31 01:21:27
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
    > wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?

    Zrobic raban w centrali.

    W dziale kontakt masz namiary.
    http://www.fujitsu-siemens.com.pl/

    Najlepiej, wyslij pismo (tytulujac) jednoczesnie do centrali
    (zadzwon wczesniej i zapytaj do kogo masz kierowac) i do serwisu.
    Przedstaw opisowo sytuacje, zazadaj przywrocenia poprzedniej matrycy
    (byla w 100% sprawna?).

    Jesli Cie spuszcza to wyslij ten sam tekst ponownie i zapowiedz
    im randke z UOKiK, Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Przy okazji
    juz odpowiednio wczesniej mozesz sprobowac atakowac tabloidy
    (Fuckt, SuperXpress) i pisma z polki "komputer-gospodynidomu".

    Pozniej to juz niestety pozostaje chyba tylko droga sadowa.

    Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
    u nich zostawiles byla sprawna.

    Sprawdz na Allegro czy ktos z serwisu przypadkowo takiej nie wystawia.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-01-31 06:06:34
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    Na razie puscilem maila do FujitsuSiemens, zobacze jaki bedzie efekt.
    Wczesniej kontaktowalem sie takze z centrala serwisu i zadnej, jak na razie
    reakcji.

    > Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
    > u nich zostawiles byla sprawna.

    Poprzednia miala uszkodzony jeden piksel w rogu ekranu i miescila sie w
    normie dla tej matrycy, wiec mozna przyjac, ze byla sprawna. Gdyby tak nie
    bylo to bym straral sie ja juz wczesniej wymienic w serwisie, a czegos
    takiego nie robilem. W mailach pisanych do serwisu wymieniam jedynie
    uszkodzony CD i obudowe, nic nie pisalem o matrycy.

    Coz, zobacze jaka bedzie reakcja ze strony FujitsuSiemens, jesli zadna to
    zastosuje sie do Twoich wskazowek. Dzieki sliczne za pomoc.

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 9. Data: 2005-01-31 11:18:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ctjohf$bcq$1@korweta.task.gda.pl>, Arqadius wrote:
    > co w momencie jesli nie zareaguja ? Sadzac po ich dotychczasowej reakcji
    > wlasnie tak bedzie. Co mi pozostaje ?

    Obawiam się, że Sąd Powszechny. Ewentualnie mediacje przy udziale
    Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl).

    --
    Marcin