eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis › Re: Serwis
  • Data: 2005-01-30 22:21:40
    Temat: Re: Serwis
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <ctjifv$qvc$1@korweta.task.gda.pl>, Arqadius wrote:
    > Zostal oddany laptop do autoryzowanego serwisu z uszkodzonym napedem CD oraz
    > uszkodzona obudowa. Po ponad trzech tygodniach zostaly naprawione powyzsze
    > uszkodzenia, jednakze dodatkowo zostala wymieniona matryca. No i wlasnie
    > tutaj pojawia sie problem, bo owa matryca posiada ponad 13 :( uszkodzonych
    > pikseli, co miesci sie poza norma jej wykonania. Na wysylane maile z prosba
    > o wyjasnienie tej "sytuacji" od ponad tygodnia brak odpowiedzi. Jakie kroki
    > nalezaloby podjac, aby doprowadzic do skutecznego naprawienia komputera, bez
    > ponownego ponoszenia kosztow zwiazanych z dostarczeniem go do serwisu oraz
    > bez ryzyka dodatkowej "bonusowej wymiany" jakiegos innego podzespolu ?

    Wezwij ich pisemnie (za potwierdzeniem przyjęcia pisma) do przywrócenia
    stanu pierwotnego matrycy. Wyznacz im na to jakiś rozsądny termin.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1