    From: "tomaszek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Servisco - otworzenie paczki przed zapłąceniem za nią
    Date: Thu, 17 Jan 2002 15:36:15 +0100

    hejeczka

    masz prawo dopiero po zaplaceniu i podpisaniu listu przewozowego poprosic
    kuriera aby zostal otworzyc paczke i dopiero potem odmowic jej przyjecia..
    wiem ze to kretynsko brzmi, ale takie sa zasady poczty kurierskiej..
    dokladnie mozesz poczytac na stronach danego spedytora

    pozdro.

    tomaszek

    Uzytkownik "rajdek" <r...@s...pl> napisal w wiadomosci