  • 1. Data: 2003-09-09 20:31:02
    Temat: Serdczenie dziękuję i pytam
    Od: "Piotr Serwin" <l...@n...pl>

    Serdecznie dziękuję wszystkim Szanownym Grupowiczom którzy odpowiedzieli
    bądź udzilili mi wsparcia w problemie któryv jakiś czas temu opisywałem na
    grupie.Za radą grupowiczów nie ugiąłem się i złożylem dziś w sądzie pełne
    zeznania

    Byłem ofiarą napadu.Sprawca w zemście za skladane przeze mnie kiedys
    zeznania groził mi nożem i jego użyciem.Zostałem brutalnie pobity,były
    uszkodzenia ciała co potwierdziła opinia lekarska.
    Dziś osoba ta została skazana na dwa lata pozbawienia wolności.
    Do rozprawy oskazony przebywał w więzieniu.Dziś Sąd Rejonowy w Nowym Sączu
    uchylił tymczasowe aresztowanie i oskarzony przebywa na wolności.
    Jak długo to jeszcze będzie trwało?
    Kiedy pójdzie odsiadywać swój wyrok ?

  • 2. Data: 2003-09-09 21:36:26
    Temat: Re: Serdczenie dziękuję i pytam
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale jestem za to przekonany, że ostudzi to jego zapał do powtórzenia ataku.
    Sąd musiał uchylić tymczasowy areszt, bo ten jest na czas postępowania
    przygotowawczego. Z chwilą skazania stał się bezprzedmiotowy. Wyrok pewnie
    nie jest prawomocny, więc jeszcze gość może apelować. trudno określić, kiedy
    pójdzie siedzieć. Zresztą co to za różnica dla Ciebie. Przecież i tak by
    kiedyś wyszedł. Po prostu jestem przekonany, że facet powinien siąść na d...