  • 101. Data: 2007-08-02 16:03:25
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    news:slrnfb3800.bom.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 02:56:29 -0500,
    > witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > W logach też mi ten select zadziała? Następny znawca i fachowiec.

    oczywiscie, że ci zadziała, podepnij jest tylko fo jakiejkolwiek bazy.

  • 102. Data: 2007-08-02 16:04:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    .
    > In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 11:20:51 +0200,
    > kf <m...@b...gg19840.pl> screamed:
    >>

    > [crap cutted]

    > Można. Kwestia tylko po co ładować się w dziwny format zapisu danych.
    > A tego dotyczył wątek. Ale ja zawsze truskawki...

    po to, żeby nie popełniać głupich błedów.
    Jak sobie ściągniesz logi z różnych zakątków świata, to zrozumiesz dlaczego.

  • 103. Data: 2007-08-02 16:05:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Ale po co, skoro można posortować bez straty tych kilku-kilkunastu minut?

    twoje administrowanie tez widac sprowadza sie do jednego windows xp

  • 104. Data: 2007-08-02 16:11:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message
    > Mówię tylko, że istnieje multum
    > zastosowań, gdzie takie systemy nie są wymagane i ISOwy format daty jest
    > idealny.

    dopóki siedzisz w jednym systemi czasowym.
    Weź sobie dwa servery postawione w różnych systemach czasowych i to co
    dostaniesz będzie się nadawało tylko do śmiecia.

  • 105. Data: 2007-08-02 16:12:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 22:57
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8qs3a$jvl$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ty też masz szkolne ograniczenia pojęć i baza = system sql?

    mylisz pojęcia.

  • 106. Data: 2007-08-02 16:14:20
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 17:44
    > (autor Jotte
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8q9pp$rj7$1@news.dialog.net.pl>):

    > W literaturze i tak stosuje się zapis słowny. Zaś mózg człowieka minus
    > {przygłupy} jest w stanie odczytać zapis ISO również słownie bez problemów

    no to czytaj 2004-03-02
    To jaki to dzien?

  • 107. Data: 2007-08-02 16:15:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 19:28
    > (autor argothiel
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8qfrf$j29$1@news.onet.pl>):

    > Ale jest nieczytelne dla człowieka...

    dana w bazie nie jest dla człowieka. ma byc czytelna dla systemu
    zarządzającego bazą danych.

  • 108. Data: 2007-08-02 17:48:42
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 15:37
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <43ghygoknjzr$.1cg7is87bv36l$.dlg@40tude.net>):

    > Strasznie długie nazwy plików.
    > U mnie "dir /od" działa bardzo dobrze - mimo formatu dd.mm.yyyy
    > i nie trzymania go w nazwie pliku.

    Ta data w nazwie nie jest datą powstania pliku ale datą emisji. Dzięki
    takiemu nazewnictwu mam zachowaną kolejność niezależnie od kopiowania,
    przenoszenia czy nagrywania na różne nośniki, w tym na odtwarzacz
    przenośny.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 109. Data: 2007-08-02 17:51:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 17:51
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8suha$4d7$1@inews.gazeta.pl>):

    > to nie jest baza tylko plik tekstowy i takowych raczej sie nie sortuje.
    > a jak ktoś jest informatykiem i sortuje pliku tekstowe, to bym mu premie
    > obciął i przeznaczył na ubezpieczenie od ryzyka błedu tego kto coś takiego
    > próbuje z plikiem tekstowym robić.

    Dobrze.... Wręcz wspaniałe :D

    > epoka kamienia łupanego.

    No jak na razie SQLowy system plików się nie pojawił :D

    > ty jesteś informatykiem czy studentem peirwszego roku na jakimś kierunku
    > humanistycznym.

    Ani jednym ani drugim. A tego typu nazewnictwo ładnie się układa na dysku i
    ułatwia późniejsze porównywanie z PKPiR która też jest w kolejności
    datowej.

  • 110. Data: 2007-08-02 17:53:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 18:11
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8svn1$9hv$1@inews.gazeta.pl>):

    Pacz pan....