  • 1. Data: 2019-12-17 17:20:45
    Temat: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1206588626563
    284992

    Piotr Wielgucki
    ? @Matka_Kurka

    "Sędzia" Ireneusz Łysiak, który biega po marszach KOD i broni swoich
    kumpli kradnących kiełbasę, części do wiertarek, 50 zł babci na stacji
    benzynowej i pendrivy. "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za
    kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr. Zaorać kastę!
    06:55 - 16 gru 2019

  • 2. Data: 2019-12-17 17:32:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    > benzynowej i pendrivy. "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia
    > za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr. Zaorać kastę!

    Chcesz opierdalać to napisz jaka kara byłaby właściwa
    według Ziobry/Kaczyńskiego czyli o jaką karę wnioskowała ziobrotura.

    <ironia> No jak on śmiał przebić PiS w surowości dla przestępców! </ironia>
    Ziobro jest za zaostrzaniem czy łagodzeniem?
    Kaczyński nie wybrał Ziobry na ministra sprawiedliwości?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-12-17 18:10:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 17:32, A. Filip pisze:
    +
    > Chcesz opierdalać to napisz jaka kara byłaby właściwa
    > według Ziobry/Kaczyńskiego czyli o jaką karę wnioskowała ziobrotura.

    Sądzę, ze to wykroczenie i nie ma tam prokuratora.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2019-12-17 23:33:48
    Od: m...@g...com

    Obsttawiam JuTu ze sedzia okazal tym wyrokiem milosierdzie jakiemus biednemu lub
    bezdomnemu w postaci miesiecznego wiktu, opierunku i sanitariatunku na KOszt
    POdatnikow ;P

  • 5. Data: 2019-12-17 23:51:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 23:33, m...@g...com pisze:
    > Obsttawiam JuTu ze sedzia okazal tym wyrokiem milosierdzie jakiemus biednemu lub
    bezdomnemu w postaci miesiecznego wiktu, opierunku i sanitariatunku na KOszt
    POdatnikow ;P

    z tego co pamiętam to skazany zjadł tę śliwkę w czekoladzie mimowolnie,
    ochroniarz to zauważył i zrobił z niego wielkiego bandytę:)

  • 6. Data: 2019-12-17 23:56:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 18:10 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > W dniu 17.12.2019 o 17:32, A. Filip pisze:
    > +
    >
    > Sądzę, ze to wykroczenie i nie ma tam prokuratora.

    Jeśli u2 ma odrobinę honoru wyjaśni, co wyłuszczyłem mu na sciepie.
    To kara ograniczenia wolności, a nie jak piszą idioci kara więzienia.

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2019-12-18 00:03:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 23:56, Trefniś pisze:

    > Jeśli u2 ma odrobinę honoru wyjaśni, co wyłuszczyłem mu na sciepie.
    > To kara ograniczenia wolności, a nie jak piszą idioci kara więzienia.

    ten Łysiak to z twojej rodzinki ? współczuję:))))))))))

  • 8. Data: 2019-12-18 00:10:47
    Od: m...@g...com

> [...]

    z tego co pamiętam to skazany zjadł tę śliwkę w czekoladzie mimowolnie,
    ochroniarz to zauważył i zrobił z niego wielkiego bandytę:)

    ---
    Kto uwierzy zwyklemu czlekowize je w sklepie z POlki mimowolnie?!? ;)
    Sedzia to co innego -on ma tyle spraw wyzszej rangi na glowie ze i 50
    nieswoich zl moze zwinac "mimowolnie" ;P

  • 9. Data: 2019-12-18 00:36:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 00:10, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Sedzia to co innego -on ma tyle spraw wyzszej rangi na glowie ze i 50
    > nieswoich zl moze zwinac "mimowolnie" ;P

    ta sprawa była przeze mnie już poruszona na psprawo, z tego co pamiętam
    sprawca to starsza osoba, która nie wypierała się zjedzenia śliwki w
    czekoladzie, ale nadzwyczajna kasta wręcz gnoi takich maluczkich

    http://niewygodne.info.pl/artykul9/Co-poszlo-nie-tak
    -z-reforma-sadownictwa.htm

    Przygotowana przez resort Zbigniewa Ziobry reforma wymiaru
    sprawiedliwości była klapą. Okazało się bowiem, że głównym jej celem
    było przejęcie kluczowych stołków w KRS i SN przez "swoich". Kwestie
    związane z szybkością rozpatrywania spraw oraz jakością orzekania tzw.
    ziobryści potraktowali po macoszemu. Efekt? Na rozpatrzenie pozwu w
    sądzie okręgowym trzeba czekać kilkanaście miesięcy, za kradzież 1
    cukierka można dostać miesiąc ograniczenia wolności, a handlarz roszczeń
    może liczyć na korzystne dla niego rozstrzygnięcie w/s działki o
    wartości 40 mln zł.

    Czy w Polsce w ogóle możliwa jest reforma wymiaru sprawiedliwości? Pytam
    przewrotnie, bowiem już 4 lata temu politycy obiecywali nam wprowadzenie
    systemowych zmian, które spowodują szybsze, efektywniejsze, a przede
    wszystkim sprawiedliwsze rozpatrywanie spraw sądowych.

    [...]

  • 10. Data: 2019-12-18 01:12:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 00:36 u2 <u...@o...pl> pisze:

> [...]
    > systemowych zmian, które spowodują szybsze, efektywniejsze, a przede
    > wszystkim sprawiedliwsze rozpatrywanie spraw sądowych.

    Apeluję do u2 - będąc dyletantem nie próbuj analizować sytuacji. Niczego
    nie zrozumiesz, niczego nie wymyślisz, zaszkodzisz sprawie!

    Niestety, wielkim szkodnikiem okazał się prezydent Duda, który zablokował
    zmiany na szczytach:

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a
    ndrzej-duda-reforma-sadownictwa-ustawa-o-sn,217,0,23
    47993.html

    Niestety, nie w sądach powszechnych jest problem i teraz to _doskonale_
    widać.
    Zmiany należało przeprowadzić właśnie na samych szczytach - a to
    zablokował Duda.
    Duda jest prawnikiem, a ci niestety są zawsze mniej lub bardziej
    zakładnikami środowiska.

    Nie mamy niestety alternatywy, trzeba w wyborach prezydenckich głosować na
    Dudę.
    Jest szansa, że jednak nie będzie psuł reformy sądownictwa jak udawało mu
    się wcześniej.
    Już chyba rozumie, gdzie tkwi zło.

    u2 może sobie darować swoje kolejne rewelacje - mam zbyt mało czasu, by w
    ogóle go czytać.
    Natomiast innych zachęcam do dyskusji.

    --
    Trefniś