  • 1. Data: 2003-08-16 21:45:19
    Temat: Re: Wykształcenie wyższe niepełne
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Gall," <t...@o...pl> wrote in message
    news:bhl3p4$m5k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie:
    >
    > Komu przysługuje tytuł (to chyba złe określenie):
    > wykształcenie wyższe niepełne?
    >
    > Skończyłem właśnie studia inżynierskie tzn.
    > zdałem wszystkie egzaminy (mam potwierdzenie)
    > ale nie podeszłem do obrony pracy dyplomowej
    > więc nie mam dyplomu.
    >
    > I moje pytanie jakie mam wykształcenie?
    > (nadal średnie czy może wyższe niepełne)
    Prezydenckie? ;)
    Oficjalnie średnie, ale w życiorysie możesz napisać, że ukończyłeś studia
    inżynierskie, ale jesteś "przed dyplomem".
    I nie zapomnij go zrobić, bo warto.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 2. Data: 2003-08-17 09:52:55
    Od: "Gall," <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prezydenckie? ;)
    > Oficjalnie średnie, ale w życiorysie możesz napisać, że ukończyłeś studia
    > inżynierskie, ale jesteś "przed dyplomem".
    > I nie zapomnij go zrobić, bo warto.

    I tu jest problem bo z powodu zmian administracyjnych na
    mojej uczelni nie mogę już zrobić dyplomu :(

    Więc dlatego chciałem wiedzieć czy 3,5 roku wyrzeczeń
    strata ogromnych ilości czasu i pieniędzy (15 tyś. zł)
    poszły na marne czy tez będę miał jakiś z tego pożytek.

    Pozdrawiam,

    Mariusz

  • 3. Data: 2003-08-17 17:29:45
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Gall," <t...@o...pl> wrote in message

    > I tu jest problem bo z powodu zmian administracyjnych na
    > mojej uczelni nie mogę już zrobić dyplomu :(
    Nie rozumiem. Tak nagle? Byłeś na studiach licencjackich i nagle zostawili
    Cię bez możliwości zrobienia dyplomu?
    Masz kilka możliwości:
    1) Odwołujesz się. Do dziekana, do rektora, a następnie, po otrzymaniu od
    nich odpowiedzi odmownych, do NSA.
    2) Po uzyskaniu absolutorium (to chyba mogą dla Ciebie zrobić) obdzwaniasz z
    błagalnymi telefonami dziekanów wszystkich okolicznych uczelni podobnego
    typu, z pytaniem o możliwość zrobienia dyplomu u nich.
    3) Kontynuujesz studia (bo jak mniemam, przerzucili Cię na magisterskie) i
    robisz dyplom magistra
    4) Przepisujesz się do innej uczelni, np. na ostatni semestr przed dyplomem
    (ale muszą Ci uznać zaliczone wcześniej przedmioty, bo inaczej się nie da) i
    tam robisz dyplom (przynajmniej licencjacki, a może też i inżynierski).
    > Więc dlatego chciałem wiedzieć czy 3,5 roku wyrzeczeń
    > strata ogromnych ilości czasu i pieniędzy (15 tyś. zł)
    > poszły na marne czy tez będę miał jakiś z tego pożytek.
    Jeżeli pozwolisz na zostawienie tego w ten sposób, to poszły na marne. Jeśli
    uda Ci się uzyskanie możliwości zrobienia dyplomu (np. z wykorzystaniem
    którejś z powyższych możliwości), to nie.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 4. Data: 2003-08-19 15:20:09
    Od: "Gall," <t...@o...pl>

    > Nie rozumiem. Tak nagle? Byłeś na studiach licencjackich i nagle zostawili
    > Cię bez możliwości zrobienia dyplomu?

    Dzięki za rady.

    Sprawa wygląda tak:

    Studia inżynierskie (informatyka) na Politechnice Łódzkiej
    filia w Bielsku-Białej

    Rok po rozpoczęciu przez nasz rocznik studiów filia ta
    przekształciła się w samodzielną uczelnię
    (Akademię Techniczno-Humanistyczną) a nas zostawili jako
    ostatni rocznik fili Politechniki Łódzkiej. I tu właśnie pojawia się
    problem ponieważ jeżeli w tym roku nie zrobię obrony to w
    przyszłym roku już nie mam jak bo nikt się do mnie nie przyznaje
    gdyż nie jestem studentem ani Politechniki Łódzkiej ani Akademi
    Techniczno-Humanistycznej.

    I tak smutno jawi się moja przyszłość.

    Pozdrawiam,

    Gall,

  • 5. Data: 2003-08-19 18:15:07
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Gall," <t...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > ostatni rocznik fili Politechniki Łódzkiej. I tu właśnie pojawia się
    > problem ponieważ jeżeli w tym roku nie zrobię obrony to w
    To na co czekasz? Pisz. Człowieku- praca licencjacka to nic na tyle
    trudnego, żebyś się do końca roku nie wyrobił. Ile to musi mieć? 50 stron?
    70? A straty, jakie poniesiesz, jeśli tego nie zrobisz będą na tyle duże, że
    nie opłaca się tego olać.
    Pozdrawiam,
    MArta