  • 11. Data: 2003-07-18 10:14:01
    Temat: Re: Ścinam drzewa - wolno mi?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    news:432d.00000cf4.3f13a9b5@newsgate.onet.pl...

    > za wyjątkiem drzew owocowych zdaję się.

    Poszukajcie w przepisach, bo ja nie mam czasu..

    Z tego co pamietam, to inny jest status drzew w zaleznosci od wlasciciela
    gruntu.
    Jesli wlascicielem jesto osoba fizyczna, 15 letnie drzewo omzna uzunac,
    jesli osoba prawna nie mozna...

    Nie dotyczy to drzew owocowych (z wyjatkiem jesli sie nie myle orzecha
    wloskiego)
    (ale to wszystko z pamieci czyli z niczego - trzeba sprawdzic)

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-07-18 12:32:35
    Od: "Heronymus" <s...@p...onet.pl>

    Znajomy chciał wyciąć taką wielką topolę przed domem, ale nie dostał
    pozwolenia... Trochę odkopał pień w jednym miejscu, nawiercił i podlał ropą.
    Drzewo uschło i drogowcy sami wycięli :-)