  • 1. Data: 2003-07-11 22:19:19
    Temat: pytanie o sluzbe wojskowa
    Od: "LucasK" <u...@t...pl>

    witajcie , mam male pytanko , gdyz dreczy mnie pewna sprawa ,mianowice
    wlasnie skonczylem(czerwiec) szkole policealna prywatna , mam zamiar isc na
    wyzsze studia(prywatne) natomiast w miedzyczasie otrzymalem wezwanie z wku
    ze mam sie zgolosic po karte powolania i przyniesc ostatnie swiadectwo ,czy
    jak wczesniej przyniose(przed dniem wezwania) zaswiadczenie o tym ze sie
    ucze w nowej uczelni juz , to zostanie ono przyjete ? z gory dziekuje za
    odpowiedz ,acha no i w ksiazeczce wojskowej mam odroczenie do 31 sierpnia ,
    wiec nie wiem dlaczego sie do mnie doczepili teraz . pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-12 14:11:53
    Temat: Re: pytanie o sluzbe wojskowa
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Sat, 12 Jul 2003 00:19:19 +0200, LucasK napisał(a):

> [...]
    > odpowiedz ,acha no i w ksiazeczce wojskowej mam odroczenie do 31 sierpnia ,
    > wiec nie wiem dlaczego sie do mnie doczepili teraz . pozdrawiam

    tak zostanie przyjete, a jak się nie wyrobisz to napisz ze chcesz
    odroczenie ze wzgledu na sprawy osobiste (ze 4 miesiace).
    A przeszukaj archiwum.

    --
    Post popełniłem 2003-07-12 16:10:29
    www.adico.pl - aukcje