  • 1. Data: 2003-07-11 18:27:09
    Temat: numer polisy (OC)
    Od: sdh <s...@g...pl>

    jestem poszkodowany w ywpadku samochodowym, sprawca odmawia podania mi
    numeru polisy (a ja chce zgosic szkode z tytlu OC) - czy takie zachowanie
    jest karalne, co robic?
    z gory dzieki!

    --
    sdh

  • 2. Data: 2003-07-11 18:49:44
    Temat: Re: numer polisy (OC)
    Od: "Slonik" <s...@h...tv>

    > jestem poszkodowany w ywpadku samochodowym, sprawca odmawia podania mi
    > numeru polisy (a ja chce zgosic szkode z tytlu OC) - czy takie zachowanie
    > jest karalne, co robic?
    > z gory dzieki!

    Wzywac zawsze policje przy kolizjach......gosc który nawet Ci podpisze, ze
    sie zgadza itp moze zawsze pózniej powiedziec, ze zostal zmuszony itp i
    wtedy to juz jest niewazne.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-11 18:55:24
    Od: sdh <s...@g...pl>

    Slonik wrote:

> [...]
    > sie zgadza itp moze zawsze pózniej powiedziec, ze zostal zmuszony itp i
    policja byla, akta sa juz w sadzie. tylko wydobyc cos z sadu to niezla jazda
    - podania, kolejki itp.
    zastanawiam sie, czy nie jest tak, ze koles, ktory spodowdowal wypadek MUSI
    mi podac nr. polisy. gdyby tak bylo to moglbym go postraszyc sprawa przez
    telefon, a tak nic nie moge

    --
    sdh

  • 4. Data: 2003-07-11 18:56:03
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

> [...]
    MUSI
    > mi podac nr. polisy. gdyby tak bylo to moglbym go postraszyc sprawa przez

    Musisz napisać podanie, inaczej się nie uda. Bo rozumiem, że sprawca sam Ci
    nie poda..........
    Pozdrawiam
    P.S.Pisz jak najszybciej szkoda czasu.

  • 5. Data: 2003-07-11 18:59:28
    Od: sdh <s...@g...pl>

    Słonik wrote:

    > jazda
    > MUSI
    >
    > Musisz napisać podanie, inaczej się nie uda. Bo rozumiem, że sprawca sam
> [...]

    ale w PZU (koles sie wygadal, ze tam ma OC - tak mi sie wydaje) mi
    powiedzieli, ze sam nr. rejestracyjny wozu starczy. wierzyc im?

    --
    sdh

  • 6. Data: 2003-07-12 06:42:56
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Jak nie masz danych z polisy to szybko napisz podanko o chęci bycia
    oskarżycielem posiłkowym i jeszcze lepiej jak dołączysz adhezje przeciwko
    sprawcy wypadku (znaczy pozew cywilny na sprawie karnej) i spokojnie wówczas
    dostaniesz wszystkie dane. Jako strona masz prawo do przejrzenia akt sprawy
    i nikt ci tego nie odmówi.

    Zresztą to dziwne się że masz z tym problemy. Policja na twoją prośbę jest
    zobowiązana udzielić takiej informacji jako poszkodowanemu. Powinna zrobić
    to na miejscu jeśli istniała taka możliwość.

    Stan_Z

  • 7. Data: 2003-07-12 09:59:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wierzyć. Nic nie ryzykujesz, bo najwyżej Ci odpiszą, że nie ma u nich
    polisy. Albo zgłoś szkodę do swojego ubezpieczyciela, to może on pomoże.
    Czasami działało, ale to dawniej.

  • 8. Data: 2003-07-12 11:55:27
    Od: sdh <s...@g...pl>

    Stan_Z wrote:

> [...]
    > sprawcy wypadku (znaczy pozew cywilny na sprawie karnej) i spokojnie
    > wówczas dostaniesz wszystkie dane. Jako strona masz prawo do przejrzenia

    gdzie nalezy zlozyc takie pozwanie adhezyjne w sadzie karnym czy cywilnym?

    > Zresztą to dziwne się że masz z tym problemy. Policja na twoją prośbę jest
    > zobowiązana udzielić takiej informacji jako poszkodowanemu. Powinna
    > zrobić to na miejscu jeśli istniała taka możliwość.

    na policji mi powiedzieli, ze wszystkie akta sa juz w prokuraturze, ze oni
    nic nie wiedza, a z prokuratury wyslalli mnie do sadu

    --
    sdh