  • 1. Data: 2002-04-11 14:41:05
    Temat: Ściga mnie BANK!!!
    Od: "mattlong" <m...@w...pl>

    Mam kredyt na 4000zł, -powinien skończyć się planowo we Wrześniu 2003r.
    napoczątku 2001 straciłem prace i niebyłem w stanie dokonywać wpłat .Po 2-mc
    zaczołem wpłacać znowu ale zadłużenie nadal było niespłacone
    po wezwaniu dozapłaty zadłużenia pod grozbą wypowiedzenia umowy kredytowej
    ( ok 400 zł ) i po kontakcie z bankiem zapłaciłem 210 zł .Na jakiś czas był
    spokuj ,teraz przysłano mi pismo o wypowiedzeniu umowy.Chcą na zaraz ok
    2300zł.
    Równocześnie proponują obcje ugody,
    i po dostarczeniu dokumentów:
    -wniosek opisujący przyczyny zaprzestania spłaty należności
    -spis dochodów i wydadków comiesięcznych (zaświadczenia)
    -wykaz (udokumentowany) składników majątku i jego aktualna wartość
    -propozycjedodatkowego sabezpieczenia
    -pisemne oświadczenie o uznaniu całości długu wobec Banku,w tym wszystkich
    poniesionych przez Bank kosztów odzyskania należności
    Za zawarcie ugody Bank pobiera prowizje 2% od kwoty należności ugody
    SPŁATA ZADŁUŻENIA MAKSYMALNIE W 10 RATACH .
    W innym przypadku nastąpi postępowanie egzekucyjne !
    Co mam zrobić w tej sprawie?
    Niestać mnie na spłate w 10 ratach (to około 230 zł każda rata).
    A już napewno na spłate całośći.

  • 2. Data: 2002-04-11 16:06:57
    Temat: Re: Ściga mnie BANK!!!
    Od: Paweł \"Marvel\" Tkaczyk <p...@m...pl>

    mattlong wrote:

    > Mam kredyt na 4000zł, -powinien skończyć się planowo we Wrześniu 2003r.
    [ciach]

    Idź do banku i porozmawiaj z nimi. Nie wiem, co to za bank, ale każdemu
    z nich bardziej opłaca się ułożyć wspólnie z Tobą plan spłaty niż
    nasyłać komornika i podawać Cię do sądu. Oceń rzetelnie, ile jesteś w
    stanie spłacić miesięcznie, ile zajmie Ci spłacenie kredytu itp. Z dużą
    dawką dobrej woli (nie przez listy, osobiście) idź do banku i dogadaj
    się z nimi.

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet

  • 3. Data: 2002-04-11 18:01:56
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > stanie spłacić miesięcznie, ile zajmie Ci spłacenie kredytu itp. Z dużą
    > dawką dobrej woli (nie przez listy, osobiście) idź do banku i dogadaj

    Dobra rada idź się z nimi dogadaj. Wierz mi, że można to zrobić.
    Im nie zależy żeby cię ścigać komornikiem czy sądem. Bo jeśli rzeczywiście
    nie jesteś w stanie spłacać to nic ci nie zrobią. Mój znajomy ma zadłużenie
    16 000 w jednym z Banków po kilku spotkaniach dogadali się na miesięczne
    spłaty po 200 zł bez odsetek karnych. Nie ważne dla nich ile będzie to
    spłacał, ale ważne żeby spłacił. Bo jeśli nie ma nic to pomimo narośnięcia
    nawet gigantycznych odsetek wiedzą że tego nie ściągną. Banki w swoją
    działalność maja wliczony % na złe kredyty. Dlatego wszelkim sposobem chcą
    to zminimalizować.