  • 31. Data: 2007-03-27 19:54:51
    Temat: Re: Sciezki rowerowe ze slupami itp....
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Tue, 27 Mar 2007 15:49:23 +0200, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    > Przecież na takiej ścieżce nie ma zakazu zatrzymywania.

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    11) na drodze (ścieżce) dla rowerów.

  • 32. Data: 2007-03-28 13:58:00
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Alek napisał(a):

    > A czy osoba z depresją czy innym schorzeniem psychicznym jest, jak to
    > ująłeś, pierdolnięta?

    Nie dyskutujemy o schorzeniach, które klasyfikują daną osobe do grona
    chorych psychicznie tylko o tym, czy osoba paląca nią jest. Nie jest i
    basta. Nie zmieniaj tematu.

    > Jest mnóstwo rzeczy które mi nie przeszkadzają, a o których mogę mieć
    > swoje zdanie. Zdziwiony?

    Absolutnie jednakże ze względu na przepisy (palenie w miejscach
    publicznych etc.) w tym przypadku tak całkiem swojego zdania mieć nie
    można (w domysle: palę sobie gdzie chcę i mam wszystkich w dupie).

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl