  • 1. Data: 2007-03-26 12:57:02
    Temat: Osoba bliska
    Od: news <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie czy "chodzac z kims" (chodzi mi o nie formalny zwiazek
    faceta i kobiety) tzn. nie mieszkaja ze soba tylko spotykaja sie kilka
    razy w tygodniu podpada pod definicje osoby bliskiej z

    Dz.U. nr 46 z 2000r, poz. 543

    tzn.

    13) osobie bliskiej - należy przez to rozumieć zstępnych, wstępnych,
    rodzeństwo, dzieci rodzeństwa, osoby przysposabiające i przysposobione,
    małżonka, który nie pozostaje we wspólności ustawowej ze sprzedającym
    nieruchomość lub prawo użytkowania wieczystego, oraz osobę, która
    pozostaje ze sprzedającym faktycznie we wspólnym pożyciu.

    czy chodzi tu o konkubinat tzn. ze "prowadza wspolnie gospodarstwo"

    prosilbym merytoryczna odpowiedz
    pzdr!

  • 2. Data: 2007-03-26 16:00:46
    Temat: Re: Osoba bliska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie, chłopak i dziewczyna spotykający sie ze sobą to nie są osoby najbliższe.