  • 1. Data: 2007-03-26 15:31:06
    Temat: zameldowanie/wymeldowanie za zone
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    czy maz moze wymeldowac i zameldowac zone?
    chodzi o to, ze zona chora i ktos musi zawiesc wypelnione papiery do
    urzedu A zeby wymedlowac oraz do urzedu B zeby zameldowac.
    da sie to zrobic, jesli zona dla mezowi upowaznienie na pismie?
    no i jaka tresc mniej wiecej musi zawierac takie upowaznienie (coby
    nie jezdzic fefnascie razy, bo sie urzedasom nie spodoba
    upowaznienie).
    podobnie oczywiscie z wyrobieniem nowego dowodu i prawa jazdy dla
    zony.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2007-03-26 16:10:00
    Temat: Re: zameldowanie/wymeldowanie za zone
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-26 17:31, Cyb wrote:
> [...]
    > urzedu A zeby wymedlowac oraz do urzedu B zeby zameldowac.
    > da sie to zrobic, jesli zona dla mezowi upowaznienie na pismie?

    Wymeldować się nie da. Trzeba osobiście. Zameldować może członek rodziny.

    > no i jaka tresc mniej wiecej musi zawierac takie upowaznienie (coby
    > nie jezdzic fefnascie razy, bo sie urzedasom nie spodoba
    > upowaznienie).

    Jak pisałem poprzednio nie da się wymeldować nieosobiście (chyba żeby w
    trybie administracyjnym) ale znajomość prawa wśród urzędników jest
    niewielka, więc najprościej się wszystkiego dokładnie dopytać w urzędzie
    -- a nuż się uda wymeldować nieosobiście. Co do zameldowania, nie jest
    potrzebne żadne upoważnienie. Żona wypełni druk w domu, który Ty złożysz
    w urzędzie.

    > podobnie oczywiscie z wyrobieniem nowego dowodu i prawa jazdy dla
    > zony.

    Wniosek o dowód osobisty także trzeba złożyć osobiście, i tu się chyba
    nic nie da zrobić -- chociaż można spróbować zorganizować przybycie
    urzędnika do domu.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,