  • 31. Data: 2006-04-10 07:47:13
    Temat: Re: Sąsiad nie zgadza się naposadzenie drzewa ;)
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne3jvro.4j8.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > Jeśli nie zauważyłeś, to podpowiadam, że od pewnego czasu ta dyskusja
    > nie dotyczy już aspektów prawnych, bo te zostały już wyjaśnione.

    Acha, czyli rozmawiamy, na temat tego, że powinienem nie drażnić sąsiada.
    On mnie też nie powinien drażnić, czy to tylko jednostronny układ? ;)

    A na poważnie to sąsiad upiera się, że nie mam racji i on musi wyrazić zgodę
    na posadzenie drzewka i jak chcę to może mi przynieść przepisy itd.
    (wymienił oczywiście regualmin POD :). Próbowałem go naprostować, że żadnych
    przepisów nie ma a rozmawiać jedynie możemy po sąsiedzku. Uparł się, że są,
    no to sobie poczekam na przedstawienie tych przepisów. Albo przyzna mi rację
    i zastanowię się co z tym zrobić, albo pójdzie w zaparte i poproszę go o
    przedstawienie przepisów. Na razie idzie w zaparte.

  • 32. Data: 2006-05-11 12:42:14
    Od: "Adam K." <k...@w...ilkus.pl>

    Elvgreen napisał(a):
> [...]
    > i zastanowię się co z tym zrobić, albo pójdzie w zaparte i poproszę go o
    > przedstawienie przepisów. Na razie idzie w zaparte.

    Może sprawdź jeszcze, czy przypadkiem nie naruszył prawa wycinając
    drzewa u siebie (iście śliczne to musi być - np. kwadratowa polana w
    lesie obsiana pietruszkami) - może akurat znajdziesz dodatkowego haka,
    który sąsiada może sporo kosztować? IMHO kupując działkę rekreacyjną w
    lesie, jestem świadom tego, że jest ona pokryta i otoczona drzewami, a
    tu nagle sympatyczny sąsiad z lasu robi pustynie... Też możnaby mieć
    zastrzeżenia.

    --
    Adam K.