  • 1. Data: 2005-06-24 21:15:45
    Temat: Czy policja może ukarać ?
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl>

    Witam,
    Mieszkam w bloku i mam nieznośnego sąsiada, który notorycznie parkuje samochód
    na namalowanej na jezdni kopercie centralnie przy wejściu do klatki. Ja jestem
    młody i nie mam problemu żeby przeskoczyć obok tego samochodu ale już moja
    niepełnosprawna, poruszająca się na wózku sąsiadka tego nie zrobi.. A co gdy
    będzie musiała podjechać karetka, i tak dalej...
    Pytanie: czy jest jakiś przepis zakazujący parkowania w tym miejscu/na takiej
    kopercie? Czy policja bądź straż miejska może ukarać właściciela mandatem?

    Tylko proszę nie piszcie bzdur typu porysuj, przebij, a tym bardziej "olej go"
    bo jest to naprawdę problem dla grona niepełnosprawnych czy matek z wózkami.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-06-24 21:24:01
    Temat: Re: Czy policja może ukarać ?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tylko proszę nie piszcie bzdur typu porysuj, przebij, a tym bardziej "olej

    a moeze te miejsce wlasnie do tej osoby nalezy ?

    P.

    ---
    cpp.g5.pl - forum dla programistów

  • 3. Data: 2005-06-24 21:40:26
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl>

    > a moeze te miejsce wlasnie do tej osoby nalezy ?

    Gdyby tak było to bym nie zawracał gitary. Proszę czytać uważniej treść.
    Napisałem wyraźnie: parkuje samochód na namalowanej na jezdni kopercie
    centralnie przy wejściu do klatki.

    żeby wyjaśnić.. to tak jakby ktoś zaparkował fure CENTRALNIE przed Twoimi
    drzwiami, rozumiesz? w taki sposób, że żeby wejść/wyjść musisz się przeciskać
    bokiem. A żeby przejechać wózkiem to nie ma szans.
    Czaisz ?

    K.

  • 4. Data: 2005-06-24 21:52:09
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Krzysiek:
> [...]
    > przeciskać
    > bokiem. A żeby przejechać wózkiem to nie ma szans.

    Napisz mu list, ze w tym miejscu jest bardzo goracy chodnik i sie topia
    opony. I wsadz za wycieraczke. O zasadach kultury i takie tam, sobie daruj.
    To burak - nie zrozumie.
    Pozdr. Dulek

  • 5. Data: 2005-06-24 21:58:17
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    A może by tak proste skuteczne rozwiązanie w postaci słupków?
    Zażądać od administracji, nie kłócisz się z sąsiadem, dostęp jest.

  • 6. Data: 2005-06-24 22:05:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    Generalnie koperta oznacza zakaz parkowania. Zresztą bez względu na to,
    czy ona jest, czy jej nie ma, to nie można parkować pojazdu w sposób
    utrudniający przejście ludziom. No bo podejrzewam, że tam jest chodnik.
    Tak więc należy wezwać Policję, albo Straż Miejską.

  • 7. Data: 2005-06-24 22:06:08
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl>

    > A może by tak proste skuteczne rozwiązanie w postaci słupków?
    > Zażądać od administracji, nie kłócisz się z sąsiadem, dostęp jest.

    Słupki nie wchodzą w rachubę - co będzie gdy zajdzie potrzeba aby maksymalnie
    blisko podjechała karetka lub straż ?

    A z kartką już próbowałem.. To większy burak niż myślicie.. Nie pisałem nic o
    kulturze, a i tak nie zrozumiał. Wniosek: burak do potęgi, na którego
    najprostsze metody nie działają... Stąd mój pomysł z policją lub straż miejską.

    K.

  • 8. Data: 2005-06-24 23:40:31
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > kulturze, a i tak nie zrozumiał. Wniosek: burak do potęgi, na którego
    > najprostsze metody nie działają... Stąd mój pomysł z policją lub straż

    Czy ma na szybie znaczek inwalidzki?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-06-25 00:49:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <6...@n...onet.pl>, Krzysiek wrote:
    > Gdyby tak było to bym nie zawracał gitary. Proszę czytać uważniej treść.

    Kolejny opryskliwy przyjemniaczek. Idź do prawnika i mu zapłać, a nie
    skoml na grupie o darmowe porady jak nie potrafisz spokojnie odpowiedzieć
    na normalne pytanie.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2005-06-25 08:06:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > utrudniający przejście ludziom. No bo podejrzewam, że tam jest chodnik.
    > Tak więc należy wezwać Policję, albo Straż Miejską.

    a nie oznacza ona "rezerwacji" dla konkretnego samochodu ?

    P.