  • 1. Data: 2012-12-05 18:21:05
    Temat: Samochody z fotoradarami ITD
    Od: Łukasz Jamroz <j...@g...com>

    Po obejrzeniu tego filmu

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=xpIwy89qTDc#!

    nasuwa mi sie jedno pytanie - jak ma sie obowiazek oznakowania miejsca pomiaru
    predkosci przez fotoradar, do nowych zabawek ITD, ktore dzialaja dokladnie tak samo
    jak zwykly fotoradar, z tym ze sa zamontowane w samochodach? Ich juz ten przepis nie
    dotyczy?

  • 2. Data: 2012-12-05 21:07:25
    Temat: Re: Samochody z fotoradarami ITD
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Uzytkownik "Lukasz Jamroz" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > dokladnie tak samo jak zwykly fotoradar, z tym ze sa zamontowane w
    > samochodach? Ich juz ten przepis nie dotyczy?
    O ile wiem, to obowiazek ten dotyczy Strazy Gminnej/Miejskiej.
    Pozdrawiam,