  • 1. Data: 2003-03-06 07:37:24
    Temat: dodatek mieszkaniowy?
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

    Czy ktoś wynajmuje spółdzielcze własnościowe mieszkanie osobie o małych
    dochodach?
    Czy w takim przypadku osoba ta może liczyć na dodatek mieszkaniowy z gminy?

    Pytałem w pomocy społecznej - ale nie dowiedziałem się.

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV z Krajcoka

  • 2. Data: 2003-03-06 22:46:10
    Temat: Re: dodatek mieszkaniowy?
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    : Czy ktoś wynajmuje spółdzielcze własnościowe mieszkanie osobie o małych
    : dochodach?
    : Czy w takim przypadku osoba ta może liczyć na dodatek mieszkaniowy z
    gminy?

    Jezeli jest to najem potwierdzony notarialnie z zezwoleniem od spoldzielni,
    mozna otrzymac dodatek mieszkaniowy [przy odpowiednio niskich dochodach].

    dosia

  • 3. Data: 2003-03-07 07:26:12
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

    > Jezeli jest to najem potwierdzony notarialnie z zezwoleniem od
    spoldzielni,
    > mozna otrzymac dodatek mieszkaniowy [przy odpowiednio niskich dochodach].

    jakie zezwolenie od spółdzielni? przecież to już chyba nie jest potrzebne? i
    co oznacza stwierdzenie potwierdzony notarialnie? (jakie opłaty)?

    myślałem, że wystarczy jak umowa potwierdzona przez urząd skarbowy?

    pozdrawiam
    RaV z Kracjoka

  • 4. Data: 2003-03-07 09:28:39
    Od: b...@p...onet.pl

    > myślałem, że wystarczy jak umowa potwierdzona przez urząd skarbowy?

    Powinna wystarczyć. Dane na temat dodatku mieszkaniowego są dostępne w gminie.
    Czasem TBSy zajmują sie przyjmowaniem wniosków, ale rozpatruje gmina. Prosze
    dokładnie wypytać się, jak ma być wypełnione zaświadczenie z zakłądu pracy na
    temat dochodów. (trzy miesiące, brutto czy netto - rózne są zwyczaje). Po
    złożeniu wniosku przyjdzie decyzja. Powinna przyjść poleconym nawet za
    potwierdzeniam. Od daty doręczenia (pokwitowania poleconego - nie daty
    wystawienia decyzji) jest 14 dni na odwołanie się do kolegium odwoławczego. Do
    decyzji musi być załączony załącznik ze szczegółowym wyliczeniem podstawy
    naliczenia dodatku - jeżeli go nie będzie zażądać jeso załączenia. I z reguły
    zawsze skłądać odwołanie od decyzji do kolegium odwoławczego. Mniej przyznać
    nie mogą!!! Znajoma jak tylko złożyła jedno pismo do TBSu to otrzymała
    natychmiast, bez kolegium odwoławczego, podwyżke dodatku z 50 na prawie 300
    złoty. Panienka urzędniczka sie pomyliła, biedaczka, i koleżanki natychmiast
    poprawiły wyliczenie....
    powodzenia
    www.bezpartyjni.pl