  • 1. Data: 2007-05-24 11:22:48
    Temat: VAT
    Od: milutka <m...@w...pl>

    Zakladam dzialalnosc gospodarcza. Zarejestrowalam sie w VAT skladajac
    wniosek VAT-R. W formularzu zaznaczylam:

    [x] 3. podadnik bedzie korzystal (korzysta) ze zwolnienia, o ktorym mowa
    w art. 113 ust. 1 lub 9 ustawy.

    (poniewaz moje proporcjonalne obroty roczne nie przekrocza 10.000 euro,
    przez 6 miesiecy tego roku ktore pozostaly)

    Dzieki temu jestem zwolniona z VAT.
    I wszystko ladnie, lecz jaka jest roznica pomiedzy osobami ktore sa
    zarejestrowane w VAT (VAT-R) oraz zwolnione jak powyzej, a osobami, ktore
    nie skladaja wniosku VAT-R?

    Jak mam teraz wystawiac faktury? Jak to bedzie wygladalo...
    Czy jezeli bede chciala stac sie platnikiem VAT to bede musiala jeszcze
    raz skladac VAT-R (bo chyba tak), lecz czy skladajac go ponownie bede
    musiala znowu placic 150zl?

    Pozdrowionka,
    milutka