  • 31. Data: 2011-12-05 23:09:52
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Azotox Moon" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:jbjcmf$7k9$1@speranza.aioe.org...
    > boukun wrote:
    >
    > . Zwrócić, bowiem należy uwagę, że A. C.
    >
    > kopiąc chama i raba po mordzie.
    >
    > azotox moon

    Akurat raczej nie ten...

    boukun

  • 32. Data: 2011-12-05 23:11:51
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jak sobie coś takiego wyobrażasz? Każdemu z osobna wydawano polecenie, czy na
    > odprawie służbowej ktoś się odważył je wydać.

    Po prostu, takie miała policja zadanie...

    boukun

  • 33. Data: 2011-12-05 23:15:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy z uzasadnienia wynika, zę sąd ów film widział?

    Nie chciał widzieć, oskarżony wnosił do sądu, czy można sprawdzić monitoring,
    sędzia to zbagatelizowała...
    Z góry widziała, co ma zrobić... Jeśli się nie chcesz zagłębić w temat, to nie
    wydawaj śmiesznych wniosków, możesz poczytać sobie bezpośrednie komentarze
    internautów na stronie pod tym cytowanym artykułem...

    > Popieram za zdecydowanie po prostu.

    Chyba za talmudyzm...

  • 34. Data: 2011-12-05 23:18:24
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > to z definicji zakładam, że się raczej nie afiszowali. Co do ZOMO, to nikt nie
    > jest doskonały i nie można wykluczyć, że choćby błędy w dowodzeniu mogły
    > powodować, że faktycznie dochodziło do prowokacji. Ale sprawa wcale nie jest
    > taka prosta. Przy takich demonstracjach wcale nie jest łatwo nad tym bałąganem
    > planować. Jakby goście zadym nie robili, to by nie było powodu, by ich
    > prowokować, tak wiec jakby na to nie patrzeć, to wina i tak najpierw spada na
    > zadymiarzy, a dopiero później na organy porządkowe.

    Świat jest bardziej czarny, niż Ci się wydaje...

    boukun

  • 35. Data: 2011-12-05 23:47:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie chciał widzieć, oskarżony wnosił do sądu, czy można sprawdzić
    > monitoring, sędzia to zbagatelizowała...

    A to film z monitoringu?

    > Z góry widziała, co ma zrobić... Jeśli się nie chcesz zagłębić w temat,
    > to nie wydawaj śmiesznych wniosków, możesz poczytać sobie bezpośrednie
    > komentarze internautów na stronie pod tym cytowanym artykułem...

    To faktycznie fascynujący materiał dowodowy. Wiesz, anonimowo, to można
    cuda wypisywać. Zresztą sądzę, że 99% z tyc piszących tam nie ma zielonego
    pojęcia na temat tego, co się twam wydarzyło.

  • 36. Data: 2011-12-06 00:38:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A to film z monitoringu?

    Och boszsz... Gdyby nawet chłopak wiedział, że taki film istnieje, to ta sędzia
    by go też nie dopuściła. Gdy chłopak się skarżył, że został pobity przez policję
    i chciał na sprawie składać skargę, to sędzia powiedziała, że tu o niego w tej
    sprawie chodzi. Ja Ci powiem tak, ja takie coś sam przerabiałem... Przecież to
    ślepy nie zauważy, że ta sędzia była stronnicza...

    > To faktycznie fascynujący materiał dowodowy. Wiesz, anonimowo, to można cuda
    > wypisywać. Zresztą sądzę, że 99% z tyc piszących tam nie ma zielonego pojęcia
    > na temat tego, co się twam wydarzyło.

    Wystarczająco dużo wiemy, oglądając filmik, oraz inne z zachowania sądu, a także
    z rozmowy rzecznika policji i na sam koniec czytając te uzasadnienie wyroku
    skazującego za pociągnięcie rękawa...

    Przecież tam miały być najsurowsze wyroki (tak Tusk) za chuligaństwo, a kogo
    najsurowiej skazano? Pobitego, pobitych przez policję...

    Tu relacja innego pobitego przez policję, spacerującego z flagą
    http://www.youtube.com/user/nowyekrantv#p/u/35/Am3_c
    _XSp60
    Połamano mu rekę...

    boukun

  • 37. Data: 2011-12-06 00:46:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > najsurowiej skazano? Pobitego, pobitych przez policję...
    >
    > Tu relacja innego pobitego przez policję, spacerującego z flagą

    I ten chociażby http://www.youtube.com/user/nowyekrantv#p/u/36/5Qzum
    niiseo

    boukun

  • 38. Data: 2011-12-06 00:54:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Och boszsz... Gdyby nawet chłopak wiedział, że taki film istnieje, to ta
    > sędzia by go też nie dopuściła.

    Czyli zarzucasz sądowi, że nie uwzględnił dowodu, o którym nikt na sali
    rozpraw nie wiedział? Czy nie wydaje Ci się to cokolwiek absurdalnym
    zarzutem przeciwko sądowi?

    > Wystarczająco dużo wiemy, oglądając filmik, oraz inne z zachowania sądu,
    > a także z rozmowy rzecznika policji i na sam koniec czytając te
    > uzasadnienie wyroku skazującego za pociągnięcie rękawa...

    To moze Ty wiesz wystarczająco dużo. Bo ja mam sporo wątpliwości.

    > Przecież tam miały być najsurowsze wyroki (tak Tusk) za chuligaństwo, a
    > kogo najsurowiej skazano? Pobitego, pobitych przez policję...

    Ale co ma jedno do drugiego? Moze był winien. Aleś się uparł :-)

    > Tu relacja innego pobitego przez policję, spacerującego z flagą
    > http://www.youtube.com/user/nowyekrantv#p/u/35/Am3_c
    _XSp60
    > Połamano mu rekę...

    Ten link prowadzi do jakiejś promocji książki. Przeskoczyłem co kawałek,
    ale raczej nie ma tam nic na temat, o którym piszesz.

  • 39. Data: 2011-12-06 00:55:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    _XSp60

    > I ten chociażby
    > http://www.youtube.com/user/nowyekrantv#p/u/36/5Qzum
    niiseo

    To też promocja tej samej książki

  • 40. Data: 2011-12-06 01:34:44
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To też promocja tej samej książki

    U mnie się otwierają normalnie. Można wyjść z tego kanału i obejrzeć je
    bezpośrednio na YT
    http://www.youtube.com/watch?v=Am3_c_XSp60&feature=c
    hannel_video_title
    http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=c