  • 1. Data: 2005-03-06 15:21:06
    Temat: Sądowy podział nieruchomości...
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Jak wyglada sprawa podziału nieruchomości(budynek z terenem). Rozpatrzmy
    nastepujacy scenariusz. Powiedzmy ze jedna osoba A ma 90% udzialu w
    nieruchomosci, a osoba B ma 10%. A chce za wszelka cene zatrzymac
    nieruchomosc, natomiast B sprzedac nieruchomosc. Niestety cena zadana przez
    osobe B jest zbyt wysoka zeby A ja wykupilo. Jesli B wystapi do sadu, to sad
    moze dokonac podzialu. B sie nie zgadza na zadna forme podzialu - nic mu nie
    odpowiada, natomiast A chce zatrzymac nieruchomosc, ale nie wykupi za cene
    zadana przez B. Jakie sa dalsze kroki? Z gory dzieki za pomoc i rady.

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-03-06 15:57:07
    Temat: Re: Sądowy podział nieruchomości...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > odpowiada, natomiast A chce zatrzymac nieruchomosc, ale nie wykupi za cene

    wycena nieruchomości

    KG

  • 3. Data: 2005-03-06 17:38:25
    Od: hans <h...@g...pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > odpowiada, natomiast A chce zatrzymac nieruchomosc, ale nie wykupi za cene
    > zadana przez B. Jakie sa dalsze kroki? Z gory dzieki za pomoc i rady.

    Zależy czy udział B=10% można wydzielić z całości aby stanwoił
    samodzielne mieszkanie/część itp.

    Sebastian

  • 4. Data: 2005-03-07 11:11:21
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    > Zależy czy udział B=10% można wydzielić z całości aby stanwoił
    > samodzielne mieszkanie/część itp.

    Da sie poniewaz jest wiele oddzielnych pomieszczen, wiec pewnie przydzial
    pomieszczen i czesci wspolnego korytarza.

    --
    Andrzej

  • 5. Data: 2005-03-07 11:11:48
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    > wycena nieruchomości

    Wycena jest zrobiona. Co dalej?

    --
    Andrzej

  • 6. Data: 2005-03-07 22:09:28
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej napisał(a):
    > Wycena jest zrobiona. Co dalej?

    wystąpić o zniesienie współwłasności...
    przecież nie musi się to odbywać przez podział

    KG