  • 1. Data: 2011-07-04 18:06:45
    Temat: Sąd zwrócił wniosek do KRS
    Od: Samotnik <s...@W...art.pl>

    Czwarty raz piszę to samo, bo icm coś mi zjada posty :(

    Po rejestracji związku zawodowego wybraliśmy władze i nieco
    zmodyfikowaliśmy statut. Sąd po ponad miesiącu zwrócił wniosek, bo
    wypełniliśmy KRS-ZK zamiast KRS-WK... Dostałem tylko zarządzenie o zwrocie,
    dokumenty sąd sobie zatrzymał. Da się to jakoś 'wznowić' po prostu
    dosyłając właściwe formularze?

    Druga sprawa - skoro sąd po 14 dniach nie zaprotestował w sprawie zmian w
    statucie (art 16 ustawy o związkach zawodowych), to zmiany obowiązują nawet
    mimo zwrotu wniosku w sprawie rejestracji władz?

  • 2. Data: 2011-07-04 19:31:46
    Temat: Re: Sąd zwrócił wniosek do KRS
    Od: "agusia" <a...@o...pl>

    Sąd nie zwróci wszystkich dokumentów.
    W tej sytuacji można złożyć wniosek o zaliczenie wcześniej złożonych
    dokumentów i prawidłowo wypełniony wniosek KRS-WK.

    --
    __________
    Pozdrawiam

    6265 (20110704) __________

  • 3. Data: 2011-07-05 10:02:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:06, Samotnik pisze:
> [...]
    > wypełniliśmy KRS-ZK zamiast KRS-WK... Dostałem tylko zarządzenie o zwrocie,
    > dokumenty sąd sobie zatrzymał. Da się to jakoś 'wznowić' po prostu

    Tak, powinno o tym być w pouczeniu dołączonym do pisma z sądu.

    > Druga sprawa - skoro sąd po 14 dniach nie zaprotestował w sprawie zmian w
    > statucie (art 16 ustawy o związkach zawodowych), to zmiany obowiązują nawet
    > mimo zwrotu wniosku w sprawie rejestracji władz?

    "Sąd (...) zwrócił wniosek" - sam to napisałeś.
    Czyli sąd nie przyjął jeszcze Waszego wniosku.

    Nie znam dokładnie ustawy o ZZ ale w przypadku firm to zmiany w statucie
    obowiązują od momentu dokonania wpisu do KRS.

    --
    spp