  • 31. Data: 2013-01-29 17:04:29
    Temat: Re: Sąd wymaga poświadczenia podpisów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-01-29 11:18, Olgierd wrote:
    > http://www.notariusze.pl/strona.php?nr_str=11

    Musisz się z nim sądzić i jego ubezpieczycielem. Idź i walcz.

  • 32. Data: 2013-01-30 09:39:38
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 17:04:29 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Musisz się z nim sądzić i jego ubezpieczycielem. Idź i walcz.

    Nie zmieniaj tematu. Zacząłeś od tego dlaczego zbycie nieruchomości w formie aktu
    notarialnego jest lepsze od przeniesienia jego własności na kartce papieru.

    --
    Olgierd
    [reklama] prawnik w internecie http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

  • 33. Data: 2013-01-30 18:32:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-01-30 09:39, Olgierd wrote:
    > Nie zmieniaj tematu. Zacząłeś od tego dlaczego zbycie nieruchomości
    > w formie aktu notarialnego jest lepsze od przeniesienia jego własności na kartce
    papieru.

    No to podsumujmy co w razie katastrofy: jeśli dostanę kartkę bez
    wartości muszę pozwać spółdzielnię. Jeśli dostanę kartkę z dodatkową
    pieczątką muszę pozwać notariusza. Jeśli zamiast spółdzielni był to
    oszust to mogę go nie znaleźć. Jeśli notariusz ma dobrych kolegów po
    sądach to mogę go nie skubnąć.

    Gdzie tu zaleta notarialnego poświadczenia oszustwa?

  • 34. Data: 2013-01-31 13:57:16
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 18:32:41 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > pieczątką muszę pozwać notariusza. Jeśli zamiast spółdzielni był to
    > oszust to mogę go nie znaleźć. Jeśli notariusz ma dobrych kolegów po

    Wszystko się zgadza, z tym, że ostatnie zdanie to troszkę taka "urban legend".

    > Gdzie tu zaleta notarialnego poświadczenia oszustwa?

    Też w tym, że jak oszust się ulotni, to szukaj wiatru w polu. A rejent
    raczej jednak się nie ulotni jak kamfora.