  • 1. Data: 2003-02-20 16:33:16
    Temat: Sąd grodzki - czy powinna być 2ga rozprawa?
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Hello!

    Jakiś czas temu, miałem sprawę w sądzie grodzkim (odmowa przyjęcia mandatu
    za cośtam). Zapomniałem, nie poszedłem, sąd wysłuchał policjanta, wydał
    wyrok skazujący i tyle. ;-)

    Teraz podobną sprawę miał mój znajomy (też odmowa mandatu, nawet podobna
    historia, też jakaś duperelka). Tyle że sytuacja jakby odwrotna: on poszedł,
    ale policjant olał sprawę (i też bez podania powodów). Mój znajomek myślał,
    że całość skończy się analogicznie jak w moim przypadku, ale sąd wyznaczył
    2gi termin rozprawy i nakazał policjantowi stawić się w sądzie pod jakimiś
    tam groźbami.

    Więc jak to jest? Czemu jego wzywają, a mnie zasądzili od razu? Przypadek,
    czy też policję traktuje się inaczej?

    Pzdr

    A.

  • 2. Data: 2003-02-20 16:45:51
    Temat: Re: Sąd grodzki - czy powinna być 2ga rozprawa?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Więc jak to jest? Czemu jego wzywają, a mnie zasądzili od razu? Przypadek,
    > czy też policję traktuje się inaczej?

    Nie widzisz różnicy między świadkiem a obwinionym ??

    Pozdr
    Leszek