  • 1. Data: 2003-02-20 16:39:04
    Temat: Problem z prawem telekomunikacyjnym.
    Od: "Michał \(USRobo\)" <u...@N...irc.pl>

    Witam!

    Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
    Spółka z o.o. chce zostać ISP (dostawcą Internetu) drogą radiową na paśmie
    2,4 GHz oraz częściowo kablowo.
    Jakie zezwolenia musze posiadać by móc używac w/w pasma (dodam ze od lutego
    2002 nie trzeba koncesji na w/w pasmo).
    Inny problem to moc nadajnika, do 100mV można bez przeszkód, ale nie
    doszukałem sie jakie warunki trzeba spełniać aby moc nadajnika mogła być
    wieksza.

    Problem z siecią kablowa, czy musze kogoś powiadamiać ze z budynku A do
    budynku B robie połączenie kablem? Potrzeba jakieś zezwolenie budowlane czy
    tylko zgody właścicieli posesji przez które kabel bedzie przebiegal?

    Z góry dzieki za wszelkie sugestie i rady.

    Michał

  • 2. Data: 2003-02-20 21:00:13
    Temat: Odp: Problem z prawem telekomunikacyjnym.
    Od: "Jarek" <i...@g...pl>

    > Jakie zezwolenia musze posiadać by móc używac w/w pasma (dodam ze od
    lutego
    > 2002 nie trzeba koncesji na w/w pasmo).

    Zgłoszenie w URT wystarczy

    > Inny problem to moc nadajnika, do 100mV można bez przeszkód, ale nie
    > doszukałem sie jakie warunki trzeba spełniać aby moc nadajnika mogła być
    > wieksza.

    Jak nie wiadomo o co chodzi to ....
    popytaj w URT

> [...]
    czy
    > tylko zgody właścicieli posesji przez które kabel bedzie przebiegal?

    Zapytaj w urzędzie miasta, jakie musisz mieć papiery, żeby móc położyć kabel
    na ich terenie.