  • 1. Data: 2003-02-20 14:26:57
    Temat: reklamacja naprawy telefonu
    Od: "Stoout" <s...@w...pl>

    Zwracam sie do was z takim problemem:
    Miałem telefon, który oddałem do naprawy do prywatnego serwisu,
    gdzie obiecano mi go naprawić. Wszystko było dobrze, przy
    odbiorze dostałem słowne zapewnienie, że mam na usługe 6 miesięcy
    gwarancji. Po 4 dniach usterka powróciła, oddałem im sporwotem telefon,
    otrzymałem pokwitowanie. Jednak serwisanci nie potrafili stwierdzić usterki,
    ciagneło sie to od grudnia aż od lutego. Postanowiłem nie zwlekać dłużej,
    i odpuściłem sobie, chciałem odebrac tylko telefon, a właściwie to co
    z niego zostało. Pan serwisant przez tydzień mnie zwodził, że nie może sie
    doszukać telefonu, aż odesłał mnie do innego serwisu, gdzie - według niego -
    telefon sie znajdował. Tam stwierdzili że nic takiego nie ma.
    Teraz każdy sie wypiera że telefonu nie ma, a ja nie wiem, czego moge
    zarządać od serwisanta, który wystawił mi pokwitowanie?
    Prosze o pomoc

    Jacek
    s...@w...pl
    GG 2338019

  • 2. Data: 2003-02-20 16:54:26
    Temat: Re: reklamacja naprawy telefonu
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Stoout" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zwracam sie do was z takim problemem:

    > Teraz każdy sie wypiera że telefonu nie ma, a ja nie wiem, czego moge
    > zarządać od serwisanta, który wystawił mi pokwitowanie?
    > Prosze o pomoc

    napisz na pismie żądanie zwrotu telefonu od tego serwisu, gdzie go
    oddawałeś. Postrasz sądem.

  • 3. Data: 2003-02-20 17:09:54
    Od: "Stoout" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > napisz na pismie żądanie zwrotu telefonu od tego serwisu, gdzie go
    > oddawałeś. Postrasz sądem.

    dziękuje, tak właśnie myślałem

    Stoout