    From: <d...@k...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: STRAZ MIEJSKA
    Date: Tue, 19 Oct 2004 11:35:16 +0200

    Zatrzymuje sie po bulke kolo sklepu (w zasadzie na przeciwko) zaznacze ze na
    CHODNIKU, zadne kolo nie bylo na drodze (chodnik bardzo szeroki nie
    blokowalem tez pieszych) wlaczylem awaryjne wyskoczylem po zakupy (pol
    minuty) wychodze, patrze - straz miejska - i mowi mi jeden z 2 ze jest zakaz
    zatrzymywania sie na poczatku tej DROGI. Mowie, ze zgadza sie ale nie pisze
    ze dotyczy rowniez chodnika A JA WLASNIE STOJE NA CHODNIKU poza tym co w
    momencie awarii samochodu, ktora sygnalizuje.

    Powiedzial ze mialem zepchnac na parking (na przeciwko platny)
    poza tym mialem wyciagnac TROJKAT. (Pytam czlowieku i co mam go postawic na
    chodniku dla pieszych, kiedy moj samochod nie stoi w ogole na drodze? czy
    moze mialem postawic ten trojkat na drodze blokujac w ten sposob ruch mimo,
    ze na tej drodze nie stalem.

    To mi powiedzial, ze dobrze wie, ze nie chodzi o awarie tylko bylem po
    zakupy.

    DODALEM, ze jestem bezrobotny i nie zaplace tego mandatu to WLEPILI MI 100
    zl + 1 (BO TAK MOWI TARYFIKATOR)
    i to wszystko za minute postoju na awaryjnych.

    Pytanie. Czy moge sie odwolac czy jest w ogole sens jesli tak to na czym
    bazowac.
    PS. Podpisalem ten mandat.

    I nie wiem czy chce im cos bardziej udowodnic czy sobie.
    Jesli jest cos co moze byc powodem odmowy i skierowaniem sprawy do sadu
    poprosze o taki argument.

    A jutro postawie tam samochod na caly dzien.

    Pozdrawiam

    mowie ze jestem bezrobotny i nie mam 1,5 zl a pcham tylko w weekendy. no to
    100 zl + punkt.
    To mu powiedzialem ze dzisiaj ja jestem bezrobotny a jutro TY nara debile