  • 1. Data: 2002-04-25 18:50:59
    Temat: Punkty karne - sposób na anulowanie?
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Witam!

    Dowiedziałem się, że posiadacz pktów karnych podobno może w dowolnym
    momencie zgłosić się na policję na coś w rodzaju przeszkolenia i za 100 zł
    anulują mu 6 pktów. Natomiast za 400 anulują mu wszystkie.

    Czy ktoś może potwierdzić/ostatecznie zaprzeczyć tej pogłosce o wykupie
    punktów?

    Marcus

  • 2. Data: 2002-04-27 09:09:21
    Temat: Re: Punkty karne - sposób na anulowanie?
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Marcus" <m...@i...pl> napisał:

    >Dowiedziałem się, że posiadacz pktów karnych
    Nie sa one "karnymi" :-)

    >podobno może w dowolnym momencie zgłosić się na policję
    Nie całkiem w dowolnym, ale prawie. Nie na policję, tylko do
    wojewódzkiego osrodka ruchu drogowego (on organizuje szkolenia)

    >Natomiast za 400 anulują mu wszystkie.
    Nic z tego ! Jedno szkolenie max. minus 6 pkt. Cena szkolenia to inna
    sprawa. W szkoleniu mozna brac udzial nie czesciej niz raz na 6
    miesiecy, czyli max. 12 pkt w roku. Kwota PLN nie ma znaczenia.

    >Czy ktoś może potwierdzić/ostatecznie zaprzeczyć tej pogłosce o wykupie
    >punktów?
    Co niniejszym czynie ;-)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2002-04-28 09:58:19
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie całkiem w dowolnym, ale prawie. Nie na policję, tylko do
    > wojewódzkiego osrodka ruchu drogowego (on organizuje szkolenia)

    Tzn. kiedy można się zgłosić? W dowolnym momencie byle nie częściej niż raz
    na pół roku?
    I co to tak na prawdę jest to szkolenie? Jak długo trwa? Czy mogą jednak nie
    skasować po nim punktów, czy jeśli już wezmą kasę, to muszą punkciki odjąć?

    Dzięki za odpowiedź!

    Marcus

  • 4. Data: 2002-04-29 21:51:27
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Marcus" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jednak nie
    > skasować po nim punktów, czy jeśli już wezmą kasę, to muszą punkciki

    Szkolenie trwa kilka godzin, ale jest drobny problem - nie tak całkiem
    dawno na pl.misc.samochody jeden gość apelował do reszty Warszawiaków,
    żeby wykroczenia popełniali, bo on na takie szkolenie chce się załapać i
    na razie czeka dłuższą chwię i szkolenia jak nie było tak nie ma, bo nie
    ma wystarczającej liczby chętnych.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 5. Data: 2002-05-01 07:13:38
    Temat: Re: Re: Punkty karne - sposób na anulowanie?
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał:

    >Szkolenie trwa kilka godzin,
    Dokładnie 6 x 45 min.

    >szkolenia jak nie było tak nie ma, bo nie ma wystarczającej liczby chętnych.
    1. Nie obowiazuje rejonizacja, wiec mozna poszukac innego ;-)
    2. Moze osrodek zbyt wiele sobie życzy (PLN) lub policjanci
    poprzestaja na wypisaniu mandatu, ale zawiadomienia do wojewodztwa nie
    chce im sie wysylac.

    Artur Golański