eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony? › Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    From: "matusm" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.regionalne.lodz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo
    Prezes poczuł się urażony?
    Date: Fri, 26 Apr 2002 09:02:39 +0200

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aa9fpc$9lp$1@news.onet.pl...
> [...]
    odł?czeniu
    > od sieci:
    > Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o dostęp do internetu
    > Zarz?d STMS "Astral" z uwagi na zaistnienie ważnych przyczyn w postaci
    > rozpowszechniania nieprawdziwych i szkaluj?cych informacji na temat
    > Stowarzyszenia Miło?ników Telewizji Satelitarnej i członków jego władz
    > wypowiada ze skutkiem natychmiastowym na dzień dzisiejszy Umowę o dostęp
    do
    > internetu poprzez sieć telewizji kablowej zawart? w dniu 07.03.2001r. oraz
    > Umowę zawart? w dniu 03.04.2002 z publicznym adresem IP.

    Statut
    > i Umowę o dostęp do internetu.
    >
    > PoradĽcie co dalej? i jak uchronić przed tym innych? Może nieobiektywnie
    > patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba
    nawet
    > próbie wyłudzenia gdyż maj? zapłacone do końca miesi?ca a nie dostarczaj?
    > usługi.
    > pozdrawiam'
    > tvASTRAL
    > 505726020

    Dziekuje za informacje
    nie moge zrozumiec na jakiej podstawie odcieto
    Panu dostep do internetu

    Moze jeszcze nie czytalem dokladnie umowy
    ale nie pamietam aby byl taki punkt ktory dozwala
    na odcinaie dostepu

    Jezeli umowa zostala bezprawnie jedostronie zerwana
    z winy Astralu to mozna zalozyc sprawe do sadu

    --
    Pozdrowienia
    matusm