  • 1. Data: 2002-04-25 19:11:05
    Temat: pilna sprawa czas do 22.30
    Od: "rafi" <r...@p...onet.pl>

    witam

    muszę rozwiązać takie problem:
    koleś wynajmuje magazyn od firmy x w którym będzie prowadzić dzialalność
    gospodarczą, udostępniając i rowadząc ten magazyn dla firmy kurierskiej,
    Magazyn zostaje ubezpieczony przez firmę kurierską na rzecz której działa
    koleś,
    pewnego razu ktos próbuje włamać się do magazynu i podpiłowuje kraty.
    koleś nie zgłasza tego na policję tylko wymienia kraty na kraty zrobione
    przez pana Henia(tak go będę nazywał) i funkcjonuje nadal nie informując
    firmy kurierskiej o próbie włamania

    kilka miesięcy ktoś jeszcze raz włamuje się, tym razem skutecznie i kradnie
    przesyłkę wartości około 2 mld starych złotych.,\
    tym razem sprawa zgłoszona jest na policję i do firmy ubezpieczeniowej
    firma ubezpieczeniowa wysyła likwidatora, likwidator bada sprawę i
    przekazuje raport
    dotyczący sprawy do firmy.

    firma wydaje przesyła decyzję do firmy kurierskiej , w decyzji przekazując
    odmowę wypłacenia odszkodowania, uzasadniając swoją decyzję tym, że kraty od
    pana Henia nie miały atestu instytutu mechaniki precuzyjnej i to jest
    powodem złamania waruków umowy,

    czy taka sytuacja mogłaby zaistnieć
    powyższa sytuacja jest wymyślona, i ma posłużyć do scenariusz filmu,

    potrzebuję znać wygląd takiej decyzji , co powinna zawierać i ja powinna
    brzmieć

    dzięki i pozrawiam

    ------------
    RAFAŁ TARAS
    r...@p...onet.pl

    "Jedno wam powiem: Życie idioty to nie bułka z masłem."
    Forest Gump
    ------------

  • 2. Data: 2002-04-25 20:31:29
    Temat: Re: pilna sprawa czas do 22.30
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > powyższa sytuacja jest wymyślona, i ma posłużyć do scenariusz filmu,
    >
    > potrzebuję znać wygląd takiej decyzji , co powinna zawierać i ja powinna

    Teoretycznie taka sytuacja mogłaby zaistnieć, o ile firma kurierska przyjmie
    przesyłkę o wartości 2 mld zł.
    Co do treści decyzji, to zależy ona od wielu czynników i trzebaby znać więcej
    szczegółów.

    Powodzenia w realizacji filmu ;-)

    pzdr