  • 11. Data: 2002-01-19 17:36:37
    Temat: Re: SĄD REJONOWY W KIELCACH KRADNIE !!!
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > A co do tych "klaunów" to jak najgorsze zdanie mam o wiekszości
    > adwokatów. To są dla mnie klauni. Za pieniądze by byli gotowi
    udowodnić,
    > że jestem kobietą ( a mam dwa ja..a ).

    Japka?

  • 12. Data: 2002-01-20 16:14:44
    Temat: Re: SˇD REJONOWY W KIELCACH KRADNIE !!!
    Od: leh <l...@...pl>

    <s...@p...onet.pl> skribis:

    >Miało być www.klauni_w_todze.pl

    A juz myslalem ze kahunuw obrazasz :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 13. Data: 2002-01-22 23:28:54
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl>

    ja..a ).

    Gdybyś był choć wpołowie tak mądry i wykształcony jak ci "klauni", też byś
    chciał zarabiać kasę, nie ważne jakie kity wciskałbyś ludziom, byleby wygrać
    sprawę.

    Shoovie