  • 1. Data: 2002-01-18 10:20:00
    Temat: Znak Towarowy
    Od: "Abu" <a...@k...net.pl>

    Poszukuje informacji, gdzie moge znalezc kto jest wlascicielem ZT i jaka
    jest tresc tego zastrzezenia. Chodzi konkretnie o skrot zs

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-18 12:14:24
    Temat: Re: Znak Towarowy
    Od: "maf" <m...@a...alpha.pl>

    > Poszukuje informacji, gdzie moge znalezc kto jest wlascicielem ZT i jaka
    > jest tresc tego zastrzezenia. Chodzi konkretnie o skrot zs
    >
    > Grzegorz
    Witam
    Wykaz znakow towarowych znajdziesz na http://www.arsinfo.pl/arspatent/ , po
    zarejestrowaniu i oplaceniu dostepu do bazy danych.
    Na pewno wiesz, ze znaki towarowe obejmuje sie ochrona na podane branze,
    towary wg klasyfikacji PKWiU lub klasy Nicejskiej. Znak nie objety ochrona
    na dany produkt lub branze, mozesz uzywac i wydaje mi sie ze objac ochrona w
    UP.
    MarekF