  • Data: 2003-09-24 09:41:01
    Temat: Rzekoma wierzytelność 152 złote
    Od: "Sławomir Marcinkowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wziąłem kiedyś (a w zasadzie żona) Cyfrę+. Abonament opłacilismy z góry na
    rok. Po 10 czy 11 miesiącach (w listopadzie) wysłałem Cyfrze wypowiedzenie
    umowy, niestety zgubiłem dowód nadania listu poleconego. Dekoder oddałem po
    kilku miesiącach :) a Cyfra naliczyła sobie jeszcze abonament za kolejne 3
    miesiace. Teraz jakieś pisma przysyła Kruk i chcą wyciągnąć 152 natychmiast
    lub prawie 500 po sprawie sądowej. Co można w takiej sytuacji zrobić?

    ps
    Żona od podpisania umowy zmieniła nazwisko i dwa razy adres zameldowania :)

    pozdr.
    Santos