  • Data: 2003-09-24 12:00:51
    Temat: Re: Rzekoma wierzytelność 152 złote [kto ponosi koszty sądowe]
    Od: "Now24" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Marcinkowski" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bks0gr$gh1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > to w końcu jak to jest? czy w przypadku jeśli nie znajdzie się dowód
    nadania
    > listu z wymówieniem, to gdy sąd zasądzi należności koszt ponoszą oni czy
    ja?
    > Bo oni twierdzą, że mnie(żonę) nim obciążą i zamiast 150 zaplacę 500.

    Jeżeli jakimś cudem zam wierzyciel zechciałby się z Tobą sądzić za 150 PLN i
    zażądał zwrotu kosztów postępowania z Twojej kieszeni to rzeczywiście łamiąc
    postanowienia umowy którą podpisałeś byłbyś na straconej pozycji. Jeśli nie
    uda Ci się znaleźć dowodu nadania, lub nie będziesz potrafił udowodnić, że
    im takie pismo wysłałeś to teoretycznie możesz się w dalekiej przyszłości
    spodziewać komornika.
    Zależy od Ciebie - ja na Twoim miejscu pewnie bym nie zapłacił, ale mogli
    rzeczywiście nie otrzymać tego pisma z powodu błędu na poczcie.