  • 1. Data: 2004-08-25 18:56:22
    Temat: Ochrona prawna tozsamosci
    Od: Jaronik <j...@n...gazeta.pl>

    Witam !

    Pytanie moje dotyczy kwestii ochrony internetowej tożsamości. Czy
    podstawą do postawienia zarzutu zniesławienia jest zniesławienie osoby
    po tzw. nicku ? Co w przypadku jeżeli nick zawiera jakiekolwiek związki
    z imieniem i nazwiskiem osoby ? Czy jest różnica między napisaniem :
    "Adamcio" jest głupi a AdamKowalski jest głupi bądź AKowalski jest głupi
    ?

    pozdrawiam

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2004-08-25 21:08:30
    Temat: Re: Ochrona prawna tozsamosci
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    >Czy jest różnica między napisaniem :
    > "Adamcio" jest głupi a AdamKowalski jest głupi bądź AKowalski jest głupi

    wedlog mnie nie ma, bo nie jestes w stanie dowiesc ze to wlasnie o ciebie
    chodzi. za malo danych

  • 3. Data: 2004-08-26 09:13:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    AdamKowalski jest głupi
    ~
    > wedlog mnie nie ma, bo nie jestes w stanie dowiesc ze to wlasnie o ciebie
    > chodzi. za malo danych

    A co bys jescze chcial, adres ? :)

    P.