  • 11. Data: 2003-01-16 13:23:44
    Temat: Re: Ryczalt za wode a liczniki
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Też mam coś takiego,ale w moim przypadku ten ryczałt jest zaliczką.
    > Potem mnie odpowiednio podsumowywują w/g faktycznego wskazania liczników i
    > albo mam nadpłatę,albo niedopłatę.

    Wlasnie tego chcialbym uniknac, mam centalna zimna i ciepla wode, ryczalt to
    prawie 200zl a wg licznikow zuzylem za niecale 100zl. Wcale mi sie nie
    usmiecha czekac az mnie laskawie rozlicza. Chce po prostu placic wg
    licznikow. W przypadku CO to rozumiem ze jest rozliczenie roczne ale woda to
    zupelnie co innego...

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 12. Data: 2003-01-16 19:03:24
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 16 Jan 2003 14:23:44 +0100, Piotrek napisał/a:

> [...]
    > usmiecha czekac az mnie laskawie rozlicza. Chce po prostu placic wg
    > licznikow. W przypadku CO to rozumiem ze jest rozliczenie roczne ale woda to

    Poproś w administracji(w czynszach,napisz pisemko),żeby Ci ten ryczałt na
    aneksie skorygowali do kwoty 100 zł.Mnie niedawno skorygowali i nie
    wiem,czy teraz nie bedę miała niedopłat.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 13. Data: 2003-01-17 08:13:19
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Poproś w administracji(w czynszach,napisz pisemko),żeby Ci ten ryczałt na
    > aneksie skorygowali do kwoty 100 zł.Mnie niedawno skorygowali i nie
    > wiem,czy teraz nie bedę miała niedopłat.

    Dzieki za rade

    Pozdrawiam
    Piotrek