  • 41. Data: 2023-05-15 16:00:42
    Temat: Re: Komplikacje medyczne i odpowiedzialność "użyczającego"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 06:25, Shrek pisze:

    > Niespecjalnie - nie chce mi się sprawdzać ale pewnie nie ma oobowiązku
    > gaszenia pożaru, natomiast obowiazek udzielenia pomocy w przypadku
    > medycznym jest. To inaczej zapytam - apteczki też nie trzeba użyczyć? Bo
    > na razie stałeś na stanowisku że AED nie bo nie pomoże a może zaszkodzić.

    Nie obraź się, ale nie chce mi się Cię przekonywać. Złóż zawiadomienie -
    każdy może.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-05-15 16:02:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Weź już powiedz wreszcie wyraźnie, że używamy tego AED nie tylko przy
    > pełnym zatrzymaniu akcji serca, i że rozumiesz, iż współczesny AED ma
    > moduł diagnostyczny, który nie odpali cześci wykonawczej jeśli nie
    > wykryje specyficznego rytmu odowiadającego migotaniu komór.

    Toteż właśnie dlatego napisałem, ze nie zadziała. Zadaniem AED nie jest
    plumkanie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2023-05-15 16:03:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 06:33, Shrek pisze:

    > I tak będziemy jeżdzić.
    I tu się z Tobą zgodzę. Tu merytoryka nie ma nic do rzeczy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-05-15 16:03:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 06:27, Shrek pisze:

    > Kluczowe jest to że pieprznąłeś oczywistą i szkodliwą bzdurę i nie
    > potrafisz się do tego przyznać. Naprawdę nie wiem co trzeba mieć we łbie
    > żeby w takim oczywistym przypadku brnąć w to dalej, robiąc z siebie idiotę.

    Wystarczy wiedzieć, jak to działa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-05-15 17:12:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie obraź się, ale nie chce mi się Cię przekonywać. Złóż zawiadomienie -
    > każdy może.

    Nie obraź się ale zbaczasz z tematu - to jak jest z tym AED działa
    dopiero na płaskiej linii?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-05-15 17:13:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Toteż właśnie dlatego napisałem, ze nie zadziała. Zadaniem AED nie jest
    > plumkanie.

    A miałeś szansę skończyć temat albo przynajmniej milczeć nie rozwiewając
    wątpliwości;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-05-15 17:14:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wystarczy wiedzieć, jak to działa.

    Dokładnie - wystarczy wiedzieć jak to działa. Ty nie wiesz i uważasz to
    za cnotę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!