  • 1. Data: 2010-03-04 17:18:54
    Temat: Jak uzyskać zwolnienie z abonamentu gdy od kilku lat jego nie płacę
    Od: Tadeusz <B...@a...net.pl>

    Zgodnie z aktualnymi przepisami mam podstawy do uzyskania zwolnienia z
    abonamentu RTV , szkopuł w tym , że nie mam książeczki opłat , od kilku
    lat jego nie płacę. Czy mam teraz zarejestrować się i płacić przez np.
    jeden m-c abonament , z następnie wystąpić o zwolnienie , a może znacie
    inne sposoby wybrnięcia z tej sytuacji.

    Pozdrawiam
    T.G.

  • 2. Data: 2010-03-04 19:14:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tadeusz wrote:
    > Zgodnie z aktualnymi przepisami mam podstawy do uzyskania zwolnienia z
    > abonamentu RTV , szkopuł w tym , że nie mam książeczki opłat , od kilku
    > lat jego nie płacę.

    zakładam, że nigdy nie miales i ze zaleglosci ci nie narastaly.

    Czy mam teraz zarejestrować się i płacić przez np.
    > jeden m-c abonament , z następnie wystąpić o zwolnienie , a może znacie
    > inne sposoby wybrnięcia z tej sytuacji.

    isc na poczte zarejestrowac i od razu zlozyc papiery o zwolnienie.

    oplaty obowiazują od nastepnego miesiaca po rejestracji, zwolnienie tez,
    wiec nie zaplacisz nic