  • 1. Data: 2004-08-05 19:51:02
    Temat: Rozwod - posiedzenie niejawne
    Od: h...@p...onet.pl

    Mama taka sprawe:
    zona wystapila o rozwod bez orzekania o winie, jako uzasadnienie
    podala tylko niezgodnosc charakterow.
    Z sadu otrzymalem postanowienie ze sad zaniecha posiedzenia
    pojednawczego. Co sad na posiedzeniu niejawnym mogl rozpoznac z
    jednego zdania? Czy moge porosic o uzasadnienie tego postanowienia?
    zlozyc sprzeciw lub odwolanie?
    Czy musze w wypadku zlozenia takiego wniosku skladac odpowiedz na
    pozew? Wezwanie o uzupelnienie... przyszlo w tej samej kopercie ale
    jest datowane na tydzien pozniej. Dodam, ze staram sie uratowac nasz
    zwiazek (15 lat, dwoje dzieci) i nie podoba mi sie to postepowanie
    sadu.
    sprawa pilna, dzieki
    wynalazek

  • 2. Data: 2004-08-07 07:17:51
    Temat: Re: Rozwod - posiedzenie niejawne
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik h...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > jest datowane na tydzien pozniej. Dodam, ze staram sie uratowac nasz
    > zwiazek (15 lat, dwoje dzieci) i nie podoba mi sie to postepowanie

    Postanowienie o zaniechaniu przeprowadzenia posiedzenia pojednawczego jest
    niezaskarżalne.
    Odpowiedź na pozew jest fakultatywna.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-08-07 10:35:14
    Od: h...@p...onet.pl

    On Sat, 7 Aug 2004 09:17:51 +0200, "Johnson"
    <j...@a...pl.nospam> wrote:

    >Postanowienie o zaniechaniu przeprowadzenia posiedzenia pojednawczego jest
    >niezaskarżalne.
    Czy moge chociaż wnoskowac o uzasadnienie takiego postanowienia?
    Z tego co wyczytałem w kodeksie rodzinnym zaniechać posiedzenia
    pojednawczego można jedynie w uzasadnionych przypadkach, tu takie nie
    zachodzą, jestem zdrowy, mieszkam z żoną - poczta dochodzi i żona nie
    wnioskowała o zaniechanie. Moim zdaniem sędzia przesadził.
    wynalazek