  • 1. Data: 2009-11-10 09:31:12
    Temat: [OC] kiedy sie przedawnia
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    Witam

    Kiedys miałem samochód ubezpieczony w INTERRISK wtedy chyba CIGNA.
    Sprzedałem samochod miałem umowe kupna/sprzedaży, a teraz wydzwaniają do
    mnie i chca 700zł zgodnie z jakimś tam zobowiązaniem w tym 200 zł samych
    odsetek. Zobowiązanie to było z 2002 roku. Najgorsze jest to że już gdzieś
    posiałem tą umowe sprzdaży, ale co dziwne dlaczego przez tyle lat nikt sie
    nie upominal? Czy taki dług po jakimś czasie wygasa czy równie dobrze mogli
    mnie powiadomic o tym za 10 lat. Post piszę na szybkiego z pracy ale jezeli
    chodzi o tresc korespondencji do mnie i dokladne kwoty należności, to mogę
    jutro dokladnie przepisac. Dziwi mnie tez pewna sprawa ze jak kobieta do
    mnie zadzwonila z zapytaniem kiedy zaplaca to jakos szybko zaproponowala ze
    anuluje mi odsetki ok. 200zl abym tylko zaplacil te zobowiazanie.

    Pozdrawiam
    LEHKO