  • 11. Data: 2010-06-17 12:24:29
    Temat: Re: Rozwód a bankomat
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hvcm6q$360$1@news.onet.pl...

    > Posługiwanie się kartą współmałżonka zawsze jest niedozwolone.

    To sie zgadza ale często banki wydaja do tego samego konta osobne karty dla
    każdego z małżonków i nie ma przeszkód aby z konta korzystał każdy z
    małżonków bez zgody drugiego.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-06-17 12:30:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    mecenas pisze:

    > To sie zgadza ale często banki wydaja do tego samego konta osobne karty
    > dla każdego z małżonków i nie ma przeszkód aby z konta korzystał każdy z
    > małżonków bez zgody drugiego.

    Tak - o tym też pisałem, nazywa się to kartą dodatkową do konta i można
    korzystać. Tylko, że pytający zastanawiał się, czy może posłużyć się
    kartą współmałżonka, a to nie to samo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl