  • 1. Data: 2004-05-10 17:37:05
    Temat: apropos prawa karnego
    Od: Radek <r...@c...pl>

    Nie potrafie znalezc ,a bardzo potrzebuje,artykulu 178a paragraf 2 w
    prawie karnym.Ktos pomoze mi z linkiem...

    dzieki z gory
    Radek

  • 2. Data: 2004-05-10 18:01:36
    Temat: Re: apropos prawa karnego
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Radek wrote:

    > Nie potrafie znalezc ,a bardzo potrzebuje,artykulu 178a paragraf 2 w
    > prawie karnym.Ktos pomoze mi z linkiem...

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    KG

  • 3. Data: 2004-05-11 07:23:26
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Uzytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
    > Nie potrafie znalezc ,a bardzo potrzebuje,artykulu 178a paragraf 2 w
    > prawie karnym.Ktos pomoze mi z linkiem...

    Art. 178a. § 1. Kto, znajdujac sie w stanie nietrzezwosci lub pod
    wplywem srodka odurzajacego, prowadzi pojazd mechaniczny w
    ruchu ladowym, wodnym lub powietrznym,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia wolnosci do
    lat 2.
    § 2. Kto, znajdujac sie w stanie nietrzezwosci lub pod wplywem srodka
    odurzajacego,
    prowadzi na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania inny pojazd niz
    okreslony w § 1,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia wolnosci do
    roku.
    § 3. W razie skazania za przestepstwo okreslone w § 1 lub 2 sad moze orzec
    podanie
    wyroku do publicznej wiadomosci.