  • 1. Data: 2008-09-08 10:08:23
    Temat: Rozwiazanie umowy z niewlasciwa firma.
    Od: johny <u...@e...net>

    Jest sobie operator telewizji kablowej firma AAA, firma ta podobno
    sprzedaje swola siec kablowa firmie BBB, tylko siec, AAA nadal dziala i
    funkcjonuje jako operator.
    Mam z firma AAA podpisana umowe na swiadczenie uslug TVK oraz internetu.
    Pare dni temu przyszedl do mnie niby przedstawicel firmy BBB, niby bo
    poza plakietka z nazwiskiem i logoem firmy BBB nie ma zadnych
    pelnomocnictw ani firmy BBB ani AAA. Tenze przedstawicel kazal podpisac
    mi nowa umowe z firma BBB, bo jezeli tego nie zrobie to rozwiaza ze mna
    umowe na dostarczanie sygnalu TVK i internetowego, pogonilem go i
    powiedzialem mu, ze z firma BBB nie mam zadenej umowy i nie bede z nimi
    gadal.
    Teraz pytanie, czy moze ze mna rozwiazac umowe firma z ktora nic mnie
    nie laczy? Moze byle kto chodzic po domach i zadac przepisywania umow?
    Dodam, ze nie zostalem w zaden sposob powiadomiony przez firme AAA, ze
    "mnie sprzedala" i przestaje byc jej abonentem. Na stronie internetowej
    tej firmy brak jest informacji, ze cokolwiek sie zmienilo.

  • 2. Data: 2008-09-08 10:56:23
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z niewlasciwa firma.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Wrz, 12:08, johny <u...@e...net> wrote:
> [...]
    > "mnie sprzedala" i przestaje byc jej abonentem. Na stronie internetowej
    > tej firmy brak jest informacji, ze cokolwiek sie zmienilo.

    Zglosilbym firmie AAA z pytaniem jak jest i ewentualnie namowil ich
    zeby ich prawnik pogonil kota BBB.

  • 3. Data: 2008-09-08 12:01:47
    Od: johny <u...@e...net>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Zglosilbym firmie AAA z pytaniem jak jest i ewentualnie namowil ich
    > zeby ich prawnik pogonil kota BBB.

    Firma AAA twierdzi, ze faktem jest iz sprzedala nas, abonentow wraz z
    siecia, i jakies tam ulotki do skrzynek podostawalismy, a teraz
    pozostaje jedynie podpisac umowe z nowa firma.
    Czy jak bede placil nadal tak jak place - numer konta nie zmienil sie,
    to w razie gdyby odlaczono mnie od sygnalu, to moge od firmy AAA zadac
    naprawy tego stanu rzeczy.
    Sprawa wyglada tak, ze formalnie jestem abonentem firmy AAA, a oni
    twierdza, ze juz nie maja z nami(abonentami) nic wspolnego.

  • 4. Data: 2008-09-08 12:07:25
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    johny wrote:
    > Firma AAA twierdzi, ze faktem jest iz sprzedala nas, abonentow wraz z
    > siecia, i jakies tam ulotki do skrzynek podostawalismy,

    Ulotki sobie moze wydrukowac kazdy. I powrzucac do skrzynek.

    Ludek

  • 5. Data: 2008-09-08 13:29:45
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    johny pisze:

> [...]
    > Sprawa wyglada tak, ze formalnie jestem abonentem firmy AAA, a oni
    > twierdza, ze juz nie maja z nami(abonentami) nic wspolnego.

    Skoro firma AAA wciąż istnieje, a umowę miałeś z nimi, to wciąż
    obowiązuje i firmę BBB możesz zignorować.
    Gdyby było inaczej, to BBB by tak nie zależało, byś podpisał umowę z nimi.

    M.