  • 1. Data: 2008-09-08 10:18:54
    Temat: ekspertyza przebiegu wypadku samochodowego.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.

    Gdzie/u kogo można wykonać niezależną ekspertyzę przebiegu wypadku
    samochodowego?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-09-08 10:26:57
    Temat: Re: ekspertyza przebiegu wypadku samochodowego.
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Gdzie/u kogo można wykonać niezależną ekspertyzę przebiegu wypadku
    > samochodowego?

    Listę biegłych sądowych znajdziesz w sądzie.
    Najlepsi są z Krakowa. Instytut ekspertyz sądowych.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2008-09-08 17:28:44
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Wrz, 12:26, "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote:
> [...]
    l...

    > Listę biegłych sądowych znajdziesz w sądzie.
    > Najlepsi są z Krakowa. Instytut ekspertyz sądowych.

    co to znaczy że najlepsi są z Krakowa? według kogo są najlepsi ?

    w każdym miescie jest instytut ekspertyz sądowych

    ja z warszawy polecam pewnego policjanta, który jest biegłym sądowym

  • 4. Data: 2008-09-08 17:41:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    co to znaczy że najlepsi są z Krakowa?

    Wszyscy znający temat wiedzą co to znaczy i dlaczego.
    Wpisz nygusie "Instytut Ekspertyz Sądowych " w wyszukiwarce a też się
    dowiesz.

  • 5. Data: 2008-09-08 17:56:24
    Od: kam <...@...pl>

    piotrliwszic pisze:
    > w każdym miescie jest instytut ekspertyz sądowych

    jakieś przykłady?

    KG

  • 6. Data: 2008-09-08 18:13:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>