eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic? › Rozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic?
    From: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Rozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic?
    Date: Wed, 23 Apr 2003 15:51:45 +0200

    Witam

    Zamowilem ostanio materialy budowlane z dostawa na posesje w pewniej firmie.
    Przywieziono mi materialy ale przy okazji rozwalono metalowa konstrukcje -
    pergole umieszczona przy wjezdzie za brama wjazdowa.
    Wlasciciel firmy powiedzial ze mam egzekwowac naleznosc za naprawe od
    kierowcy. Kierowca mowi ze sam nie pokryje bo kierowal go pracownik
    wykonujacy ogrodzenie na posesji.
    Nie mam ochoty juz targowac sie z nimi kto i dlaczego itp.
    Dodam ze musze szybko zdemontowac konstrukcje bo moze dojsc do nieszczescia.

    Co moge w takiej sytuacji zrobic?
    Zawiadomic policje? Ubezpieczyciela samochodu? Do sadu?

    Dzieki za informacje