eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic? › Re: Rozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic?
  • Data: 2003-04-23 17:14:14
    Temat: Re: Rozwalna konstrukcja przy wjezdzie - kto odpowiada? co zrobic?
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zapłacić za dostawę, dopóki dostawca nie nabierze rozsądku -
    zamawiałeś
    > towar Z DOSTAWĄ, więc dostawca odpowiada za wszystko, co się w związku z
    tym
    > stało (oczywiście, jeśli to jego samochód). Trzeba było wezwać do
    zdarzenia
    > policję i poprosić o protokół etc.
    > T.

    Samochod nalezy do firmy dostarczajacej towar. Za towar place w sklepie i
    mowie gdzie maja przywiesc.
    Na posesji sa pracownicy i oni odbieraja towar.
    Wlasnie napisalem pismo i zwiozlem do nich alep owiedzieli zeby wszelkie
    pretensje kierowac do kierowcy a nie do firmy.
    Do kogo mam kierowac pisma, pretensje, kierowcy czy firmy?

    Bo mi wydaje sie ze do firmy.
    Pismo przyjeli, potwierdzenie mam na drugim egz.
    W tym samym dniu pojechalem do tej firmy i rozmawialem ze pokryje koszty.
    teraz kreci.
    Czy moge wobec tego teraz wezwac policje?